"Το παίζει Σαμαράς" ο Π. Τατούλης: Δωρεάν... Google σε 2,5 χρόνια! - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Κυριακή 29 Μαρτίου 2015

"Το παίζει Σαμαράς" ο Π. Τατούλης: Δωρεάν... Google σε 2,5 χρόνια!

  •  Περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης: «Θεμελιώνουμε την έξυπνη Περιφέρεια και αξιοποιούμε τις νέες δυνατότητες του διαδικτύου»
  • Ομιλία του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου στην εκδήλωση της Google “Grow GreekTourism Online

«Μία από τις σημαντικές μας φιλοδοξίες είναι μέσα στα επόμενα 2,5 χρόνια να έχουμε ουσιαστικά θεμελιώσει την έξυπνη Περιφέρεια, με στόχο να δίνουμε δωρεάν υπηρεσίες διαδικτύου σε όλους τους πολίτες και τους επισκέπτες μας» τόνισε ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου κ. Πέτρος Τατούλης στην ομιλία του στην εκδήλωση της Google “Grow Greek Tourism Online” στην Καλαμάτα τη Δευτέρα 23 Μαρτίου 2015 και εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη δράση αυτή «η οποία δίνει τη δυνατότητα σε νέους επαγγελματίες, αλλά και σε ανθρώπους που ασχολούνται με το τουριστικό προϊόν να έχουν μια πρώτη επαφή σε πιο επαγγελματικό επίπεδο με την Google».
Αφού ευχαρίστησε τον Διευθυντή Εταιρικών Σχέσεων Ελλάδος της Google κ. Διονύσιο Κολοκοτσά, ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου αναφέρθηκε στη διαπίστωση ότι συνεχώς αλλάζει ο τρόπος προώθησης του τουριστικού προϊόντος και ότι το διαδίκτυο συνεχώς αυξάνει το μερίδιο στην αγορά.
«Αυτό σημαίνει ότι εμείς θα πρέπει να επωφεληθούμε των νέων δυναμικών δεδομένων και θα πρέπει να αξιοποιήσουμε με τον καλύτερο τρόπο αυτές τις εφαρμογές, ώστε και εμείς να μπούμε ανταγωνιστικά σε αυτή την καινούργια αγορά, καθώς σύμφωνα με τελευταίες μελέτες που έγιναν το 51% αναζητά το τουριστικό προϊόν μέσω των διαδικτυακών εφαρμογών», όπως δήλωσε ο κ. Τατούλης.

Ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου σημείωσε ότι εξαρχής η Περιφερειακή αρχή προσπαθεί να ενσωματώσει αυτά τα νέα δεδομένα και ήδη έχει σε λειτουργία τρείς εφαρμογές για τα κινητά τηλέφωνα, έχει ήδη κάνει πέντε διαδικτυακές προωθητικές δράσεις καθώς «στο σχεδιασμό μας εντάσσεται η προσπάθεια να δώσουμε μεγαλύτερες δυνατότητες για πιο επαγγελματική προώθηση στις διαδικτυακές εφαρμογές, όσον αφορά την προώθηση του τουριστικού προϊόντος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages