Σήμερα εντός του 2015 έχουμε μία σαφή εικόνα στο τι έχουμε, τι ετοιμάζουμε και τι πρέπει να γίνει στο μέλλον για να ενδυναμωθεί η ισχύς της χώρας μας. Οι βασικές υποδομές μίας ανεπτυγμένης χώρας διαθέτουν ικανές βασικές υποδομές για τους κατοίκους τους.
Ενέργεια, ολοκληρωμένα δίκτυα ύδρευσης και αποχέτευσης και αστικές δημόσιες εγκαταστάσεις για τον πληθυσμό: σχολεία (όλων των βαθμίδων), νοσοκομεία (όλων των βαθμίδων επίσης), δημόσια κτίρια διοίκησης και άλλων ασχολιών.
Ένα πρώτο αγκάθι που συναντούμε εδώ είναι η ενέργεια. Μπορεί η χώρα μας λόγω της κρίσης να παρουσιάζει επάρκεια στην κατανάλωση ηλεκτρισμού όμως υπάρχουν σοβαρά θέματα. Το σημαντικότερο είναι η πηγή της παραγωγής που σήμερα κατά 88% βασίζεται σε «βρώμικες» ύλες όπως το πετρέλαιο και ο λιγνίτης και όλα τα συνεπακόλουθα που φέρνουν. Οι ΑΠΕ αν και η Ελλάδα διαθέτει άφθονα βουνά, θάλασσες και ηλιοφάνεια παραμένουν σε πολύ χαμηλά επίπεδα.
Στις υπόλοιπες υποδομές αυτής της κατηγορίας μπορούμε να πούμε ότι τα πάμε σχετικά καλά με ανάγκη εκσυγχρονισμού σε επί μέρους υποδομές (καλύτερα σχολεία, ευπρεπείς σωφρονιστικά ιδρύματα ή νοσοκομεία, κ.α).
Στις υποδομές συγκοινωνιών-μεταφορών έχουμε μία πιο μεικτή εικόνα. Οι βασικές οδικές αρτηρίες με αυτοκινητόδρομους μέχρι το 2016 θα είναι ολοκληρωμένες. Τα λιμάνια της χώρας με εξαιρέσεις είναι σχετικά ικανοποιητικά με ανάγκη επί μέρους εκσυγχρονισμού που πραγματοποιείται.
Τα αεροδρόμια της χώρας με αιχμή του δόρατος το Ελ.Βενιζέλος έχουν επίσης μία καλή εικόνα. Περιμένουμε την ολοκλήρωση της αναβάθμισης του Μακεδονία και την ανάπτυξη του Καστελίου στην Κρήτη. Και εδώ η κατάσταση χαρακτηρίζεται ικανοποιητική.
Στις αστικές μεταφορές Αθήνα και Θεσσαλονίκη έχουν δρομολογήσει μεγάλα έργα με την Αθήνα να διαθέτει αξιόλογο πλέον δίκτυο Μετρό, να αναπτύσσει δίκτυο Τραμ και Προαστιακού. Η Θεσσαλονίκη αναπτύσσει δίκτυο Μετρό που θα καλύψει την πόλη ενώ ίσως δούμε και ένα μικρό δίκτυο Τραμ.
Σε πιο χαμηλό επίπεδο βλέπουμε στον Σιδηρόδρομο.
Είναι απορίας άξιο πως σαν χώρα αφήσαμε να κατρακυλήσει τόσο πολύ ένα μέσο που στην Ευρώπη είναι ιδιαίτερα αγαπητό. Μέχρι το 2017 θα έχουμε ηλεκτροκίνηση με διπλή γραμμή από το Κιάτο μέχρι τη Αθήνα και μέχρι την Θεσσαλονίκη και μέχρι το 2020 μέχρι την Πάτρα. Ηλεκτροκίνηση θα διαθέτει επίσης το δίκτυο της Θεσσαλίας και η γραμμή Θεσσαλονίκη-Ειδωμενή.
Ωστόσο το δίκτυο δεν έχει κάποια σύνδεση με την Δυτική και Κεντρική Στερεά, την Ήπειρο, την Δυτική Μακεδονία, την Δυτική, Κεντρική και Νότια Πελοπόννησο. Αυτή η υστέρηση οφείλεται σε λάθη του παρελθόντος και στην κρίση της χώρας.
Συνδικάτο Οικοδόμων Μεσσηνίας: Αυτοψία σε εργοτάξια σε Καλαμάτα, Μεσσήνη, Ρωμανό και Γιάλοβα
Κάλεσμα για μαζική συμμετοχή στην απεργιακή συγκέντρωση της 9ης Απριλίου στην ΚαλαμάταΣε χώρους δουλειάς σε όλη τη Μεσσηνία βρέθηκαν τις τελευταίες ημέρες μέλη του Συνδικάτου Οικοδόμων και...Ακύρωση απόφασης Οικονομικής Επιτροπής Τριφυλίας για την πλατεία Γαργαλιάνων από το Συμβούλιο Εποκρατείας
Έγινε δεκτή η αίτηση ακύρωσης που υποβλήθηκε από συμβούλους της μειοψηφίας κατά του έργου της καταστροφής της πλατείας των Γαργαλιάνων. Το ΣτΕ, με την με αρ. 47/2025 απόφασή του, ακυρώνει την...Σύλληψη για απόφαση περί ευζωίας ζώου σε περιοχή της Τριφυλίας
Καταδίκη για αδίκημα που αφορά στην ευζωία ζώου συντροφιάς είχε μια 49χρονη από τη Βουλγαρία, η οποία δεν είχε εκτελεσθεί σύμφωνα με τις αρχές. Συγκεκριμένα την αλλοδαπήγυναίκα εντόπισαν και...«10 Μικροί Στρατιώτες» της Αγκάθα Κρίστι από το Τριφυλιακό Ερασιτεχνικό Θέατρο
Το Τριφυλιακό Ερασιτεχνικό Θέατρο (Τ.Ε.Θ.), με αφορμή τη συμπλήρωση 30 χρόνων δημιουργίας, παρουσιάζει το αριστουργηματικό θρίλερ μυστηρίου της Αγκάθα Κρίστι, «Δέκα Μικροί Στρατιώτες», σε...ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ Διάσωση δύο ιστιοπλόων που κινδύνεψαν στη Μαραθόπολη Τριφυλίας
Δύο ιστιοπλόοι κινδύνεψαν το μεσημέρι της Κυριακής στη Μαραθόπολη, όταν λόγω των ισχυρών νοτιοδυτικών ανέμων, τα δύο μικρά ιστιοπλοϊκά σκάφη τύπου O’pen Skiff ανετράπησαν διαδοχικά, δυσκολεύοντας την...
«ΜΕ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ» ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΗΓΜΑ ΣΤΑ ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΗΣ ΤΡΙΦΥΛΙΑΣ
Με αφορμή το πρωτοσέλιδο έγκυρης τοπικής εφημερίδας στις 4-4-2025: «Οι δασμοί Τραμπ πλήττουν ελαιόλαδο, ελιές και κρασί – Ανησυχία στους Έλληνες εξαγωγείς αγροτικών προϊόντων»,...Ενημερωτική εκδήλωση για την εμπορία ελαιολάδου και την στήριξη των παραγωγών στα Φιλιατρά
Με στόχο την ενημέρωση και τον διάλογο γύρω από τις σύγχρονες δυνατότητες οργάνωσης των ελαιοπαραγωγών και της διακίνησης του ελαιολάδου, διοργανώνεται τη Δευτέρα 7 Απριλίου 2025 και ώρα 19:30,...ΟΜΙΛΙΑ για το μέλλον της ακίνητης περιουσίας και τις επενδυτικές ευκαιρίες στα Φιλιατρά
Η οικονομική ευημερία αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για την ποιότητα ζωής ενός ατόμου, μιας οικογένειας ή και μιας ολόκληρης περιοχής, καθώς επηρεάζει την υγεία, τις προσωπικές επιλογές και τη...ΔΥΝΑΜΙΚΗ παρουσία μαθητών του ΓΕΛ Φιλιατρών στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο Νέων – Πελοπόννησος 2025
Με μεγάλη χαρά και περηφάνια ο Σύλλογος Διδασκόντων και η Διευθύντρια του Γενικού Λυκείου Φιλιατρών συγχαίρουν τους μαθητές του σχολείου που συμμετείχαν στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο Νέων Ελλάδος...ΕΝΩΤΙΚΑ με χειροκροτήματα στη νεολαία γιόρτασαν την 25η Μαρτίου στα Φιλιατρά
Οι εορτασμοί ξεκίνησαν το πρωί με την καθιερωμένη Δοξολογία στον Ιερό Ναό Τιμίου Προδρόμου, παρουσία των τοπικών Αρχών, εκπροσώπων φορέων και κατοίκων. Αμέσως μετά, συνοδεία της Φιλαρμονικής...
Τρίτη 31 Μαρτίου 2015

Home
Ελλάδα
Πελοπόννησος
greece
messinia
news
Ποιες είναι οι μεγαλύτερες προκλήσεις στις βασικές υποδομές της χώρας;
Ποιες είναι οι μεγαλύτερες προκλήσεις στις βασικές υποδομές της χώρας;
Tags
# Ελλάδα
# Πελοπόννησος
# greece
# messinia
# news
Share This
Newer Article
ΤΑ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΣΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΕ ΑΕΙ-ΤΕΙ
Older Article
Στόχος η κυριαρχία του ΠΟΠ Μεσσηνίας στις αγορές
900 εκ. χρησιμοποιούν πλέον Windows 10
Freegr networkDec 20, 2019Αλλεργία στο… Wi-Fi; Κι όμως υπάρχει – Τι συμπτώματα θα νιώσετε
Freegr networkNov 09, 2019Ποιες χώρες έχουν τους καλύτερους μηχανικούς ηλεκτρονικών υπολογιστών
Freegr networkOct 08, 2019
Ετικέτες
Ελλάδα,
Πελοπόννησος,
greece,
messinia,
news
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου