ΠΛΟΥΣΙΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ ΚΑΙ ΔΩΡΙΟΥ ΜΕΤΟ ΕΠΑ.Λ. - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Τετάρτη 11 Μαΐου 2016

ΠΛΟΥΣΙΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ ΚΑΙ ΔΩΡΙΟΥ ΜΕΤΟ ΕΠΑ.Λ.

               


      ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΟΖΙΚΑΣ
ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ ήταν η παρουσίαση των εκπαιδευτικών δράσεων στα πλαίσια της Μαθητικής Δημιουργίας 2016 που διεξήχθη στην αίθουσα Αλέκος Παπαδόπουλος στην Κυπαρισσία. Από τις παρουσιάσεις ξεχώρισαν από το Γυμνάσιο Κυπαρισσίας ΟΙ «Δράσεις Βιβλιοθήκης (Φιλαναγνωσίας, Δημιουργική γραφή)» με τους καθηγητές Δ. Θεοδοσάκη, Δ. Παπαντωνοπούλου, Γ. Τσαλτάς και Φραγκίσκα Ζάρπα, Β. Σολωμού, Βασιλική Ξάστερου. καθώς και η δράση «Τα μνημεία της UNESCO», από τους Δ. Μελά, Α. Δρεκόλια, Σ. Καρούμπαλης. Το Γυμνάσιο Δωρίου συμμετείχε με τα «Μνημεία της περιοχής μας και ένταξή τους στο φυσικό περιβάλλον», Ε. Σίμος, Δ. Χαντζή, Λ. Χρονόπουλος και την δημιουργία «Τα παιδία παίζει… Διαφορετικά», Κ. Γουρνά, Δ. Λαμπρίδη, Α. Διπλαράκη, Το Λύκειο Κυπαρισσίας συμμετείχει με την  «Ενέργεια και κλιματική αλλαγή», Χ. Σαμπαζιώτης, Κ. Βουδούρη και το πρόγραμμα «Ελιά- Ο Θησαυρός της Μεσσηνίας», Αικ. Ντρούλια, Σ. Δημητρακόπουλος, Χ. Κουροπούλου.
Η εκπρόσωπος του γραφείου σχολικών δραστηριοτήτων κα Σακκά δήλωσε εντυπωσιασμένη για το βιωματικό τρόπο δράσης με προγράμματα πολιτισμού αλλά και κοινωνικές δεξιότητες καθώς τα σχολεία είναι ανοικτά στην κοινωνία αλλά κυρίως να λειτουργήσουν όλοι οι μαθητές συλλογικά δίνοντας έμφαση στην πληθώρα προγραμμάτων που υλοποιήθηκαν. Επίσης είπε ότι η γιορτή ήταν επάξια των δράσεων που υλοποιήθηκαν με αγωγή υγεία, περιβαλλοντικά και πολιτιστικά.
Ο Διευθυντής του Γυμνασίου Γιώργος Θεοδωρόπουλος εξήρε τη συμμετοχή του γραφείου σχολικών δράσεων να εξάγει πολιτισμό, ενώ εστίασε στις βραβεύσεις φιλαγνωσίας στο σχολείο μέσα από την βιωματική ανάκτηση της γνώσης, ενώ ευχαρίστησε τους καθηγητές και μαθητές που συμμετείχαν ενεργά, ενώ κατέληξε κάνοντας αναφορά στην δανειστική βιβλιοθήκη που λειτουργεί σε καιρούς κρίσης. Αυτό μάλιστα αποτέλεσε θέμα δωρεών συμπολιτών που στήριξαν την προσπάθεια.
        ΤΟ ΕΠΑΛ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΜΠΕΛΟΟΙΝΙΚΗ ΖΩΝΗ ΤΡΙΦΥΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΤΥΑΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ
Η παρουσίαση των δύο θεματικών προγραμμάτων στα πλαίσια της εκδήλωσης Γιορτές Μαθητικής Δημιουργίας 2016 για το 1ο ΕΠΑΛ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα Αλέκος Παπαδόπουλος στην Κυπαρισσία παρουσία της εκπροσώπου του γραφείου σχολικών δραστηριοτήτων Μεσσηνίας..
Πιο αναλυτικά το 1ο ΕΠΑΛ Κυπαρισσίας παρουσίασε το πρόγραμμα «Αμπελοοινική ζώνη Τριφυλίας: Παραδοσιακοί οινοποιοί και σύγχρονοι βιοκαλλιεργητές», με υπεύθυνους καθηγητές την Π. Τζαβέλλα, Π Φούντα., Β. Αργυροπούλου. Η παρουσίαση με οπτικοακουστικό υλικό περιλάμβανε την προσπάθεια των φημισμένων οινοπαραγωγών της Τριφυλίας που προβάλλουν με άριστες ποικιλίες το προιόν. Στο πρόγραμμα συμμετείχαν τμήματα ειδικοτήτων από την Β και Γ τάξη του σχολικού συγκροτήματος.
Παράλληλα το  1ο ΕΠΑΛ Κυπαρισσίας παρουσίασε την θεματική ενότητα «Διαδικτυακό Ραδιόφωνο", με υπεύθυνους καθηγητές τους Γιώργο Παπασταθόπουλο, Βάσω. Αργυροπούλου, Παναγιώτα. Τζαβέλλα. Οι σπουδαστές με πολυμεσικό περιεχόμενο παρουσίασαν την ιστοσελίδα που φιλοξενεί όλο το 24ωρο με πολυμέσο ροής το δικτυακό ραδιοφωνικό σταθμό του ΕΠΑΛ Κυπαρισσίας που περιλαμβάνει εκπομπές λόγου, μουσικής, πολιτισμού και δράσεις του σχολείου. Αρωγοί στην προσπάθεια αυτή ήταν μεταξύ άλλων για την υλοποίηση του προγράμματος η ΕΡΑ Καλαμάτας και το Ράδιο Κυπαρισσία 936, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι εκπομπές των μαθητών έχουν ζητήσει και σταθμοί από άλλες περιοχές της Πελοποννήσου.
Στην δράση αυτή αναφέρθηκαν οι καθηγητές με τον Διευθυντή του σχολείου κ. Δράκο, τονίζοντας την σημασία της συλλογικής υπευθυνότητας μέσα από το καθημερινό πρόγραμμα του σχολείου καθώς έγιναν επισκέψεις, έρευνα αλλά και παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού. Το ραδιόφωνο βρίσκεται στην διεύθυνση: http://epalkypradio.comxa.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages