Διανύουμε τον 6ο μήνα της (υποτιθέμενης υποχρεωτικής) εφαρμογής των μικρών επώνυμων συσκευασιών ελαιολάδου στους χώρους μαζικής εστίασης. Το καλοκαίρι έχει μπει για τα καλά και πολλοί τουριστικοί προορισμοί «στενάζουν» έχοντας από τώρα πληρότητα σχεδόν 100%. Ρώτησα, λοιπόν, έναν καλά ενημερωμένο γνώστη των πραγμάτων και -δυστυχώς- μου επιβεβαίωσε την εικόνα που έρχεται και από τους τυποποιητές ελαιολάδου, αλλά και από τον χώρο της εστίασης και του τουρισμού.
Τα μηνύματα είναι σαφή:
– Το μέτρο εφαρμόζεται σε αποκαρδιωτικά χαμηλό βαθμό, είτε λόγω μίγματος αδιαφορίας / διαφωνίας των ίδιων των άμεσα ενδιαφερομένων (ελαιοπαραγωγοί, ελαιοτριβείς, τυποποιητές, καθώς και εστιάτορες), είτε / λόγω ανεπαρκών ελέγχων των (συν)αρμόδιων υπηρεσιών.
– Αλλά και στις λίγες περιπτώσεις εφαρμογής η εικόνα του μέσου συσκευασίας είναι συχνά κατώτερη των απαιτήσεων του περιεχόμενου ελαιολάδου.
– Το μέτρο εφαρμόζεται σε αποκαρδιωτικά χαμηλό βαθμό, είτε λόγω μίγματος αδιαφορίας / διαφωνίας των ίδιων των άμεσα ενδιαφερομένων (ελαιοπαραγωγοί, ελαιοτριβείς, τυποποιητές, καθώς και εστιάτορες), είτε / λόγω ανεπαρκών ελέγχων των (συν)αρμόδιων υπηρεσιών.
– Αλλά και στις λίγες περιπτώσεις εφαρμογής η εικόνα του μέσου συσκευασίας είναι συχνά κατώτερη των απαιτήσεων του περιεχόμενου ελαιολάδου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου