ΤΟ ΑΣΤΕΡΙ ΤΟΥ ΠΑΟ ΚΑΛΟΝΕΡΟΥ Παναγιώτης Πλάκας δηλώνει: Ο ΠΑΝΤΡΙΦΥΛΙΑΚΟΣ ΚΑΛΟΝΕΡΟΥ ΔΙΝΕΙ ΑΞΙΑ ΣΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΤΟΥ - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Τρίτη 23 Απριλίου 2019

ΤΟ ΑΣΤΕΡΙ ΤΟΥ ΠΑΟ ΚΑΛΟΝΕΡΟΥ Παναγιώτης Πλάκας δηλώνει: Ο ΠΑΝΤΡΙΦΥΛΙΑΚΟΣ ΚΑΛΟΝΕΡΟΥ ΔΙΝΕΙ ΑΞΙΑ ΣΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΤΟΥ

Η ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΠΑΟ Καλονερού κατάφερε σε 2 σεζόν να πιάσει το όνειρο και το ρεκόρ που δεν κατάφερε κανείς άλλος να προσεγγίσει. Ανέβηκε 2 κατηγορίες κερδίζοντας δύο Πρωταθλήματα στην σειρά. Δεν ήταν εύκολο. Σκληρή δουλειά ετών επιβραβεύτηκε με τον καλύτερο τρόπο καθώς το Καλονερό πρώτη φορά στην 30χρονη ιστορία ανεβαίνει στα σαλόνια της μεγάλης κατηγορίας του Νομού μας. Ένας από τους μεγάλους σκόρερ κεφάλαιο για την ομάδα αποτελεί ο Παναγιώτης Πλάκας που μίλησε αποκλειστικά στην εφημερίδα μας. Μετρημένος, με δυνατή προσωπικότητα, κέρδισε μαζί με τους συμπαίκτες του τις εντυπώσεις. Φέτος ο Παναγιώτης που ζει και εργάζεται στην Κυπαρισσία κατέγραψε συνολικά 13 γκολ καθώς είναι πρώτος σκόρερ στον Παντριφυλιακό καλό νερού και δεύτερος σκόρερ στην Α1 τοπική Μεσσηνίας.. 
Ξεκίνησε από τον Απόλλων Νέας Φιγαλείας στα 14 μου και πριν δύο χρόνια είχε βγει πρώτος σκόρερ στην Ε.Π.Σ. Ηλείας με 33 γκολ στην β' τοπική και μάλιστα γεύτηκε το ποτήρι της νίκης καθώς κατέκτησε και την άνοδο με τον Απόλλων Νέας Φιγαλείας για την Α' 2 τοπική Ηλείας..!! 
Πιο αναλυτικά μετά την άνοδο δήλωσε" "Είμαι πολύ ευχαριστημένος από την ομάδα μου, είναι η πρώτη μου χρόνια που αγωνίζομαι στο πρωτάθλημα της Μεσσηνίας και πραγματικά πιστεύω ότι είναι η πιο όμορφη χρόνια που έχω ζήσει ποδοσφαιρικά όλο το κλίμα στις προπονήσεις, τα παιδιά που ήταν οι καλύτεροι συμπαίκτες φέτος, το διοικητικό συμβούλιο, ο άξιος προπονητής μου όλα άψογα.. Όσο για την άνοδο προσπαθήσαμε και δουλέψαμε όλοι πολύ σκληρά και τα καταφέραμε είναι μια επιτυχία δικιά μας αλλά και του προπονητή μας για τους κόπους και τις θυσίες όλη την χρόνια που πέρασε.. Πραγματικά είμαι πολύ χαρούμενος που ήρθα στον παο καλο νερό και καταφέραμε και ανεβήκαμε κατηγορία". ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΟΖΙΚΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages