ΕΝΕΡΓΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ "ΑΝΟΔΟ¨" ΤΗΣ ΤΡΙΦΥΛΙΑΣ ΧΩΡΙΣ ΑΞΙΩΜΑΤΑ ΔΗΛΩΝΕΙ Ο ΚΟΡΟΒΗΛΑΣ - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Πέμπτη 29 Αυγούστου 2019

ΕΝΕΡΓΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ "ΑΝΟΔΟ¨" ΤΗΣ ΤΡΙΦΥΛΙΑΣ ΧΩΡΙΣ ΑΞΙΩΜΑΤΑ ΔΗΛΩΝΕΙ Ο ΚΟΡΟΒΗΛΑΣ

ΑΠΛΟΣ στρατιώτης χωρίς να διεκδικεί αξιώματα, ήταν το απόσταγμα συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε στα τοπικά μέσα ο δημοτικός σύμβουλος από τα Φιλιατρά, Άγγελος Κοροβήλας ο οποίος ανήκει στην παράταξη που κέρδισε τις εκλογές του Ιουνίου.
Ο ίδιος δηλώνει ότι δεν ενδιαφέρεται για καρέκλες και σημειώνει χαρακτηριστικά ότι θα στηρίξει την Άνοδο της Τριφυλίας. Η δήλωσή του: 
Στις πρόσφατες δημοτικές εκλογές συμμετείχα με τον συνδυασμό «ΑΝΟΔΟΣ» του Γεωργίου Λεβεντάκη. Στη συμμετοχή αυτή οδηγήθηκα, από την αγάπη μου για τον τόπο μου, τον τόπο που γεννήθηκα, μεγάλωσα και ανδρώθηκα, τιμώντας τις αξίες και τις αρχές που έλαβα από την οικογένεια μου. Ζω από την γη αυτή και έχω μάθει να είμαι στρατιώτης πρώτης γραμμής, δουλευτής και ποτέ δεν φοβήθηκα τη δουλειά και την ανάληψη ευθύνης. Γι΄αυτό το λόγο συμμετείχα στις δημοτικές εκλογές, με γνώμονα μόνο το καλό του τόπου μου, την πρόοδο και την ανάδειξή του, καθώς και την επίλυση σοβαρών ζητημάτων που ταλανίζουν εδώ και χρόνια τους κατοίκους της Τριφυλίας. Γι’αυτό τον λόγο, άλλωστε, οι συμπολίτες μου Τριφύλιοι, με εμπιστεύθηκαν και με τίμησαν με την ψήφο τους, χρίζοντάς με δημοτικό σύμβουλο και μάλιστα δεύτερο σε ψήφους σε όλη την Τριφυλία. 
 Γνωρίζοντας όλη η τοπική κοινωνία της Τριφυλίας τον έντιμο και ακέραιο χαρακτήρα μου, την ηθική μου ως ανθρώπου και παρότι μου προτάθηκε να αναλάβω προνομιούχο θέση στον δήμο Τριφυλίας, δήλωσα εξ αρχής ότι δεν επιθυμώ να καταλάβω απολύτως καμία τέτοια θέση. Με την παρούσα δηλώνω ότι δεν επιθυμώ και δεν αναλαμβάνω καμία απολύτως θέση προέδρου, νομικού προσώπου του δήμου, μέλους επιτροπών κ.λ.π., αλλά επιθυμώ να παραμείνω απλός δημοτικός σύμβουλος. Από την πρώτη στιγμή υπήρξα αρωγός της παράταξης «ΑΝΟΔΟΣ», συνδράμοντας με κάθε τρόπο στην επιτυχία και στην εκλογή του Γεωργίου Λεβεντάκη. Ευχαριστώ όλους τους συμπολίτες μου, που με τίμησαν με την ψήφο τους και έχοντας την αίσθηση της ευθύνης του βάρους των 897 σταυρών που έλαβα, σας δηλώνω ότι θα παραμείνω δίπλα σας, σαν πιστός απλός στρατιώτης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages