“Το τρένο θα ξανασφυρίξει στην Πελοπόννησο, με κονδύλια από την Περιφέρεια” - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2020

“Το τρένο θα ξανασφυρίξει στην Πελοπόννησο, με κονδύλια από την Περιφέρεια”

Την ολοκλη


ρωμένη μελέτη για την οριστική παρέμβαση, ανακατασκευή, συντήρηση και ασφάλεια της γραμμής Κόρινθος – Άργος – Ναύπλιο, η οποία προγραμματίζεται να επαναλειτουργήσει,
παρέδωσε στον περιφερειάρχη Παναγιώτη Νίκα ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Θανάσης Κοτταράς στο πλαίσιο ευρείας σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε στην Τρίπολη για το μέλλον του σιδηροδρόμου στην Περιφέρεια Πελοποννήσου.

Στη σύσκεψη, στην οποία μετείχαν μέσω τηλεδιάσκεψης αντιπεριφερειάρχες και σύμβουλοι από τις Π.Ε. Κορινθίας, Αργολίδας, Αρκαδίας και Μεσσηνίας, έγινε γνωστό, μεταξύ άλλων, ότι για την υπόθεση αυτή η Περιφέρεια θα διαθέσει πίστωση 15.000.000 ευρώ, προκειμένου η επαναλειτουργία της γραμμής Κόρινθος – Άργος – Ναύπλιο να γίνει όσο το δυνατό συντομότερα.

Ήδη προχωρούν οι διαδικασίες για την προετοιμασία της δημοπράτησης του έργου.

Η μελέτη, ανάμεσα στ’ άλλα, προβλέπει την δημιουργία άνω των 80 ισόπεδων αυτόματων διαβάσεων, επιτηρούμενων από ηλεκτρονικά μέσα, καθώς και την κατασκευή νέου σταθμού στο Χιλιομόδι.

Ο χρόνος που θα καλύπτεται η απόσταση Κόρινθος – Ναύπλιο εκτιμάται σε 1 ώρα και 5 λεπτά, κάτι που κρίνεται ικανοποιητικά ανταγωνιστικό.

 

ΑΡΓΟΣ – ΤΡΙΠΟΛΗ – ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Εξ άλλου, στη σύσκεψη εξετάστηκε και το θέμα της επαναλειτουργίας και του υπόλοιπου τμήματος της σιδηροδρομικής γραμμής, από το Άργος μέχρι την Καλαμάτα, καθώς και η δυνατότητα που θα παρέχει για τη διασύνδεση των ΒΙΠΕ Τρίπολης, Μεγαλόπολης, Μελιγαλά και Σπερχογείας -ενώ στο πλαίσιο της προς εκπόνηση μελέτης αξιοποίησης θα εκτιμηθεί και η δυνατότητα σύνδεσης και του λιμανιού της Καλαμάτας.

Συγκεκριμένα, όσον αφορά το τμήμα της γραμμής από το Άργος (Ανδρίτσα) μέχρι την Καλαμάτα, θα γίνουν δύο μελέτες, α) μία οικονομοτεχνικού χαρακτήρα μελέτη αξιοποίησης που θα χρηματοδοτήσει η Περιφέρεια και β) μία τεχνική που θα εκπονήσει ο ΟΣΕ.

“Θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη η ανακατασκευή της γραμμής μέχρι την Καλαμάτα, όπως και στο τμήμα Ασπρόχωμα – Μεσσήνη” σημείωσε ο περιφερειάρχης Π. Νίκας, επισημαίνοντας ότι “το τρένο θα ξανασφυρίξει στην Πελοπόννησο, με πιστώσεις και από την Περιφέρεια”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages