Πόσα χρόνια θα θυσιάζονται άνθρωποι στο δρόμο Αγ. Κυριακής- Μαράθου; - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2010

Πόσα χρόνια θα θυσιάζονται άνθρωποι στο δρόμο Αγ. Κυριακής- Μαράθου;

ΑΥΤΟ είναι το σημείο του δρόμου καρμανιόλα που έχει πάρει ζωές συμπολιτών μας εδώ και χρόνια με τελευταίο το σημερινό για τον αδικοχαμένο Στράτο! Η Νομαρχία Μεσσηνίας μόλις την Πέμπτη σε συνεδρίαση της Ν.Ε. είχαν συζητηθεί οι ενστάσεις ένα έργο που όφειλε να είχει εκπληρωθεί χρόνια τώρα. Σύμφωνα με τον τοπικό Τύπο ' Ο διευθυντής Τεχνικών Υπηρεσιών Παναγιώτης .... Γιαννακέας είπε ότι οι προσφορές των 4 ενδιαφερόμενων ομάδων μελετητικών γραφείων κατατέθηκαν το Σεπτέμβριο του 2007, αλλά πάγωσαν τη διαδικασία, επειδή εξεταζόταν και τελικά άλλαξε η παράκαμψη Φιλιατρών, που θα γίνει από την νότια πλευρά της πόλης. Επεσήμανε ότι «στο Λαγκούβαρδο θα γίνει κοιλαδογέφυρα 40 μέτρων. Εκεί υπάρχει τμήμα 2 χιλιομέτρων απαλλοτριωμένο» και προέτρεψε «να προτάξουμε το έργο της γέφυρας». Η αμοιβή της μελέτης είναι πάνω από 400.000 ευρώ και τα χρήματα προέρχονται από δάνειο.'
Ομως οι εξελίξεις τους πρόλαβαν. Και το ερώτημα παραμένει επίκαιρο. ΩΣ ΠΟΤΕ θα θυσιάζονται ανθρώπινες ζωές στο δρόμο παγίδα και ΠΟΤΕ θα κατασκευαστεί η κοιλαδογέφυρα και πόσα χρόνια θα απαιτηθεί επιτέλους;

H φωτο παραχωρήθηκε απο το filiatranews

1 σχόλιο:

FILIATRANEWS είπε...

Αγαπητέ φίλε, δεν είναι απλά τα πράγματα.
Οι ευθύνες της νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ.

Το πρόβλημα έχει επισημανθεί σε κάθε τόνο τόσο απο τον Δήμο Φιλιατρών όσο και των Γαργαλιάνων.
Η ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ που επιδεικνύει η Νομαρχία Μεσσηνίας είναι πρωτοφανής.
Ενα έργο που θα μπορούσε να ξεκινήσει -αν κατάλαβα καλά- απο το 2007, πάγωσε γιατι.... επειδή εξεταζόταν και τελικά άλλαξε η παράκαμψη Φιλιατρών, που θα γίνει από την νότια πλευρά της πόλης.

Αστεία δικιολογία. Δεν την μασάμε.
Και Φυσικά οι ευθύνες αποδίδονται στην ΝΑΜ.

Pages