Για το 2019 αναβάλλεται η χάραξη νέου αιγιαλού - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Πέμπτη 30 Ιουνίου 2016

Για το 2019 αναβάλλεται η χάραξη νέου αιγιαλού

Στον «πάγο» η ακτογραμμή που χάραξε η Κτηματολόγιο ΑΕ και θα ολοκληρωνόνταν στο τέλος Αυγούστου Παράταση στη διαδικασία χάραξης νέου αιγιαλού, που θα ολοκληρωνόταν στο τέλος του Αυγούστου, αποφάσισε να δώσει η κυβέρνηση. Πλέον ο στόχος για χάραξη αιγιαλού μετατίθεται για το 2019 και, ουσιαστικά, μένει «στο συρτάρι» το σχέδιο ακτογραμμής που είχε εκπονήσει η Κτηματολόγιο ΑΕ, το οποίο θα αποτελούσε τη βάση του σχεδιασμού για τον νέο αιγιαλό. Με τροπολογία που κατέθεσαν την Δευτέρα στη Βουλή οι υπουργοί Οικονομικών κ.κ. Τσακαλώτος και Αλεξιάδης, Περιβάλλοντος κ. Πάνος Σκουρλέτης και Εσωτερικών Παναγιώτης Κουρουπλής, παρατείνονται κατά επιπλέον 18 ή 12 μήνες, οι διορίες που «έτρεχαν» βάσει νόμων του 2014 και 2015, προκειμένου να θεωρηθεί «οριστική» η προκαταρκτική χάραξη του αιγιαλού. Ο λόγος που επικαλούνται οι συναρμόδιοι υπουργοί είναι ότι δεν επαρκεί και δεν προλαβαίνει το προσωπικό των Κτηματικών υπηρεσιών, να κάνει τους ελέγχους που απαιτούνται εντός της διορίας που έχει τεθεί,.
Συγκεκριμένα με τον ν.4281, τον Αύγουστο του 2014 είχε οριστεί ότι με βάση τις αεροφωτογραφίες («υπόβαθρα») της Κτηματολόγιο ΑΕ, ο νέος αιγιαλός θα έπρεπε να χαραχτεί 300 μέτρα πιο μέσα από εκεί που τελειώνει το κύμα της θάλασσας. Προέβλεπε ότι έπρεπε μέσα σε 6 μήνες (έως περίπου τον Μάρτιο του 2015) θα έπρεπε το υπουργείο Άμυνας να απαντήσει και να ορίσει ποιες περιοχές είναι στρατιωτικού ενδιαφεροντος για να εξαιρεθούν, αλλά και οι Τεχνικές Υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών να καταγράψουν ως οριστική, την γραμμή του παλαιού αιγιαλού, εφόσον συνέπιπτε με αυτήν που έδειχνε ο χάρτης της Κτηματολόγιο ΑΕ (εκτός εάν διαπιστώσουν προβλήματα όπως πχ ότι αυτή πέφτει μέσα στο νερό). Και μέσα σε συνολικά 12 μήνες (έως τον Αύγουστο του 2015) θα έπρεπε να ελέγξουν όλο τον υπόλοιπο αιγιαλό (καθώς μόλις 1000 από τα 20000 χιλιόμετρα ακτών έχουν χαραχθεί επισήμως ως αιγιαλός) και αν διαπιστώσουν προβλήματα, να καταθέσουν τις προτάσεις τους για την τελική μορφή του αιγιαλού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages