Ενδυνάμωση της Μεσσηνιακής αγοράς θέλει το Επιμελητήριο που αφυπνίστηκε αργά... - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2010

Ενδυνάμωση της Μεσσηνιακής αγοράς θέλει το Επιμελητήριο που αφυπνίστηκε αργά...

ΗΜΕΡΙΔΑ γνωριμίας με στόχο την ενδυνάμωση της Μεσσηνιακής αγοράς με προώθηκση του brande name της Μεσσηνίας δειξήχθη στην Κυπαρισσία με πρωτοβουλια του Επιμελητηρίου Μεσσηνίας που σχεδίσε την μεγάλη καμπάνια. Ωστόσο οι επαγγελματίες που έδωσαν το παρών είχα αρκετά πράγματα να προσθέσουν, να καυτηριάσουν και να αναδείξουν καθώς θεωρούν ότι τώρα...που ο κόμπος έφτασε στο χτένι καταβάλλονται έστω και αργά προσπάθειες...
Μπορεί το Επιμελητήριο να άργησε να συνειδητοποιήσει ότι εκτός απο μείωση του τζίρου και τις απολύσεις εργαζομένων έρχονται μαζικά λουκέτα στην αγορά, ωστόσο όπως τόνισαν οι εισηγητές μόνο με στοχευμένες δράσεις, συλλογικές ενέργειες και προτάσεις μπορούμε να διανύοσυμε την κρίση που μαστίζει την αγορά. Αξίζει να τονίσουμε οτι υπήρξαν τοποθετήσεις απο το νέο Δήμαρχο Τριφυλίας Κώστα Κόλλια, τον Πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου της πόλης κ. Χηνόπουλο, την Πρόεδρο της Ενωσης Ξενοδόχων όσο και απο επιχειρηματίες αλλά και επενδυτές. Εμφαση δόθηκε απο όσους έλαβαν τον λόγο για τα ζητήματα υποστήριξης του Επιμελητηρίου προς την αγορά, την γραφειοκρατία αλλά και την πραγματική στήριξη των εμπόρων.
Να σχολιάσουμε ότι το Επιμελητήριο όφειλε τουλάχιστον αφού αρκετοί ομιλητές έδωσαν βάρος στο ελαιόλαδο- ως χρυσάφι του τόπου- να διενεργήσει καμπάνιες στο αεροδρόμιο Καλαμάτας όπου ΔΕΝ διαφημίζεται Μεσσηνιακό παρθένο λάδι , αλλά λάδια επώνυμων εταιρειών....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages