Ηρωικό και ομόφωνο ΟΧΙ του Δ.Σ. Τριφυλίας για τις καταργήσεις σχολείων - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011

Ηρωικό και ομόφωνο ΟΧΙ του Δ.Σ. Τριφυλίας για τις καταργήσεις σχολείων

ΟΜΟΦΩΝO ήταν το ΟΧΙ που εξέπεμψε το Δ.Σ. Τριφυλίας στη χθεσινή του συνεδρίαση αποδεχόμενο την εισήγηση του Δημάρχου Τριφυλίας με την έκδοση ψηφίσματος κατά της κατάργησης ή συγχώνευσης Δημοτικών σχολείων στο Δήμο. Θεμελιώδη ήταν τα επιχειρήματα που ανέπτυξαν οι δημοτικοί σύμβουλοι, διεκδικώντας να υπάρξει συνάντηση με την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, ενώ την Παρασκευή στο Κοπανάκι σε Συνέντευξη Τύπου θα ανακοινωθεί το περιεχόμενο του ψηφίσματος.
Στην εισήγησή του ο Δήμαρχος Κώστας Κόλλιας κατέριψε τα επιχειρήματα της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης και της συρίκνωσης των σχολείων εστιάζοντας στην αποδυνάμωση του δημόσιου σχολείου μετά τις επαφές που είχε με υπηρεσιακούς παράγοντες, λέγοντας μάλιστα ότι ο ίδιος δεν μασάει τα λόγια του υπενθυμίζοντας ότι μπορει να 'κατεβάσει ακόμα και ντουντούκες με δυναμικές κινητοποιήσεις προκειμένου να υποστηρίξει το δίκαιο αίτημα των τοπικών κοινωνιών άμεσα...'
Ο επικεφαλής της αντιπολίτευσης Δημ. Σωτηρόπουλος κινήθηκε στο ίδο μήκος κύματος με τον Δήμαρχο τονίζοντας ότι η διαδικασία συγχώνευσης είναι 'ανεπίτρεπτη όταν οι μεγάλες μονάδες με λίγα παιδιά βοηθούσαν στην αποτίμηση του διδακτικού έργου αλλά δυστυχώς η Ελλάδα δεν διαθέτει το μοντέλο Σουηδίας οπότε αν τροποποιήσουμε την κατεστημένη δομή θα έχουμε χειρότερα αποτελέσματα απο εκείνα που επιζητούμε' εκφράζοντας αντιρρήσεις για τη μεταφορά και ασφάλεια των μαθητών ιδίως όταν 'χάνουν ώρες λόγω μεταφοράς με το ΚΤΕΛ κάτω απο κρύο ή βροχή ή όταν ταλαιπωρούνται' λέγοντας ότι 'όταν κάτι διακυβεύεται πρέπει πρώτα να πείσουμε τη κοινωνία και μετά όσους νομοθετούν...'
Ο επικεφαλής της ελάσσονος μειοψηφίας κ. Σαράντος Κουκούμης εκτίμησε ότι 'η Παιδεία αποτελεί μοχλό ανάπτυξης της κοινωνίας και πρέπει να είναι δημόσια και δωρεάν' συμφωνώντας με τα επιχειρήματα που τέθηκαν καθώς 'δεν συντρέχουν εκπαιδευτικοί λόγοι' κάνοντας αναδρομή στο παρελθόν. Εξήγησε μάλιστα ότι 'η Κυβέρνηση προ ετών έιχε αποφασίσει για Πολυδύναμα σχολεία στους ΟΤΑ οπότε το επιβάλλει λόγω Καλλικράτη, αργότερα όμως θα παρέμβουν στις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν όχι μόνο τα παιδιά αλλά κυρίως η Παιδεία που θα καταντήσει αύλη δομή...'

Ο Ζαχαρίας Κανελλόπυολος υπογράμμισε ότι βάζοντας λουκέτο σε Δ.Ο.Υ., στην Αστυνομία και στις δομές του κράτους, στα σχολεία συντελείται το έγκλημα. Εξέφρασε την άποψη ότι δεν συντρέχουν εκπαιδευτικοί λόγοι όταν το κόστος μεταφοράς των μαθητών είναι κοστοβόρο απο τα λειτουργικά έξοδα διακυβεύονυτας την κοινωνική συνοχή και ασφάλεια του Κράτους, συμπληρώντας ότι 'πίσω από τις καταργήσεις κρύβεται η αυτονόμηση περιοχών απο τη κεντρική εξουσία'.
Ο Αντιδήμαρχος Παιδείας κ Γιάν. Μερκούρης προχώρησε στην εκπαιδευτική αποτίμηση του θέματος με ασάφεια νομοθετικού πλαισίου παραθέτοντας τα ψηφίσματα της ΟΛΜΕ και ΔΟΕ αποτυπώνοντας σχεδια πει χάρτου που εισάγουν με τρόπο την ομαδοποίηση ηλικιακά των μαθήτων με αποτέλεσμα να υπάρξει μη διαβαθμισμένη Παιδεία, εξηγώντας τις ιδιατερότητες του σχολείου Καλονερού με αλλοδαπούς μαθητές και του Πύργου Τριφυλίας δηλώνντας ότι είναι κάθετα αντίθετος.
Σφοδρές αντιδράσεις εκφράστηκαν στη συνεδρίαση απο το Πρόεδρο της Τοπικής κοινότητας Καλονερού Σπύρο Παπαηλιού όπου η περιοχή ζητά αναβάθμιση και όχι κατάργηση του δυναμικού σχολείου ενώ ο Πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Τριφυλίας Νίκος Τζώνης αναφέρθηκε στην συνάντηση που έγινε στα Φιλιατρά και την επαφή με το Διευθυντή της περιφέρειας Μεσσηνίας αλλά και στο διάλογο που τέθηκε στα τοπικα όργανα, εκτιμώντας ότι η ποιοτική εκπαίδευση δεν καθορίζεται απο ημίμετρα ή έωλες αποφάσεις όταν το υπουργείο προπαγανδίζει ανύπαρκκτα μέτρα που δεν ευσταθούν καν ως επιχειρήματα.
Ο Πρόεδρος της Β ΕΛΜΕ κ. Δημήτρης Στυλιανός διάβασε ψήφισμα του Συλλόγου το οποίο μιλά για συρίκνωση του δημόσιου τομέα και ότι 'δεν επικρατεί εξορθολογισμός της υπάρχουσας κατάστασης αλλά θα επιφέρει μείωση της εκπαιδευτικής ποιοτικής δομής, την αύξηση χρόνου μεταφοράς μαθητων, την αύξηση σχολικών αποτυχιών αλλά και αποκλεισμό των ευαίσυθητων κοινωνικών ομάδων' εκφράζοντας την αντίθεσή του για το Γυμνάσιο Κοπανακίου με τους μαθητές να καταλήγουν περιφερειακοί άστεγοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages