Από την εφημερίδα μας με συγκεκριμένα άρθρα έχουμε αναδείξει την προοπτική του σιδηροδρόμου στην τουριστική Μεσσηνία που φιλοδοξεί μάλιστα να συνδυάσει και την εμπορευματική κίνηση των συρμών στο μέλλον. Μάλιστα τα άρθρα μας στην εφημερίδα ΦΩΝΗ , έτυχαν μεγάλης υποδοχής και αναρτήθηκαν στις σελίδες της Πανελλήνιας Ένωσης Σιδηροδρομικών υπαλλήλων.
Η Μεσσηνία με ιστορικές διαδρομές του τρένου, με μνημειακό πλούτο, με ζωή στην Καλαμάτα, Πύλο, Τριφυλία, Μελιγαλά κι αλλού μπορεί να αναδείξει το πλεονέκτημα των ασφαλών και κυρίως οικονομικών μεταφορών με το τρένο. Μάλιστα φορείς ζητούν ακόμα και ηλεκτροκίνηση εκτός από αναβάθμιση της γραμμής, ενώ οι φορείς της Κυπαρισσίας ζητούσαν σύνδεση με την Αρχαία Ολυμπία και η Καλαμάτα με την Μεσσήνη και το ΤΕΙ.
Από το 2019 έχει προγραμματιστεί η δημοπράτηση δύο έργων συνολικού προϋπολογισμού 600 εκατομμυρίων ευρώ που συνδέουν τον άξονα Πάτρα – Πύργος – Καλαμάτα.
Το ένα έργο ήταν η αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής στα τμήματα Πάτρα – Πύργος – Αλφειός Ολυμπία και Πύργος – Κατάκολο, ενώ η δημοπράτηση είχε ανακοινωθεί για τέλος του δεύτερου τριμήνου του 2019. Το δεύτερο έργο αφορά την αναβάθμιση της γραμμής στα τμήματα Αλφειός – Καλό Νερό – Κυπαρισσία και Καλό Νερό Πύργος, ενώ η δημοπράτηση ήταν για το δεύτερο εξάμηνο του 2019. Είμαστε στο φθινόπωρο του 2020 αλλά τα παχιά λόγια έμειναν στα χαρτιά λές και οι Μεσσήνιοι είναι ιθαγενείς...κοιτάζοντας τα μπιχλιμπίδια της εξουσίας.
Οι ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ταγοί της Μεσσηνίας μπορεί επομένως να κινούνται με οχήματα πολυτελούς μεγάλου κυβισμού στους δρόμους, αλλά για τους πολίτες μετράει το οικονομικό εισιτήριο μετακινήσεων στην ενδοχώρα του Νομού σε καιρούς που δοκιμάζονται οι αντοχές τους.
ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΔΗΜΩΝ ΑΠΟ ΗΛΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΚΟΙΝΟ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΕΝΟ;
Η Νοτιοδυτική Πελοπόννησος με το τέλος της γραμμής σε Κυπαρισσία και Καλαμάτα που ανόρθωσαν την τοπική οικονομία ακόμα περιμένει το σφύριγμα του ήχου των αμαξοστοιχιών.
Σε μια εποχή που η βενζίνη κοστίζει αρκετά το λίτρο, το τρένο αποτελεί χρυσή οικονομική και κυρίως ασφαλή επιλογή. Ακόμα και με το πλεονέκτημα των τουριστικών διαδρομών που διαθέτει άφθονες ευτυχώς η περιοχή.
Επομένως οι Δήμοι του Κυπαρισσιακού και Μεσσηνιακού κόλπου που χρόνια τώρα το απαιτούν από τα αρμόδια υπουργεία, ήρθε ο καιρός να ξεκινήσει η σταυροφορία για την επανεκκίνηση του σιδηρόδρομου.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΟΖΙΚΑΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου