ΑΞΟΝΑΣ ΦΙΛΙΑΤΡΑ – ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΟΙ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ 30 ΕΚ. ΕΥΡΩ - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2019

ΑΞΟΝΑΣ ΦΙΛΙΑΤΡΑ – ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΟΙ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ 30 ΕΚ. ΕΥΡΩ

Δύο σημαντικά οδικά έργα της Μεσσηνίας, συνολικού προϋπολογισμού 38.569.900 ευρώ, εντάχθηκαν στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Πελοπόννησος 2014 – 2020», με απόφαση που υπέγραψε ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Παναγιώτης Νίκας. 
 Πρόκειται, συγκεκριμένα, αφ’ ενός για το συνολικού προϋπολογισμού 8.670.000 ευρώ έργο βελτίωσης και αναβάθμισης της 7ης επαρχιακής οδού στα τμήματα Μεσσήνη – Εύα και Εύα – Λάμπαινα (σε μήκος 8,4 χιλιομέτρων) και αφ’ ετέρου για το έργο βελτίωσης της εθνικής οδού Κυπαρισσία – Φιλιατρά – Πύλος – Μεθώνη και ειδικότερα το τμήμα Φιλιατρά – Γαργαλιάνοι (οδοφωτισμός ισόπεδων κόμβων τμημάτων Φιλιατρά – Γαργαλιάνοι και Γαργαλιάνοι – Ρωμανός), συνολικού προϋπολογισμού 29.899.900 ευρώ.Στο ΠΕΠ το Μεσσήνη - Λάμπαινα και το Φιλιατρά - Γαργαλιάνοι ΦΙΛΙΑΤΡΑ – ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΟΙ 
 Στο έργο του δρόμου Φιλιατρά – Γαργαλιάνοι, οι παρεμβάσεις που προβλέπονται να υλοποιηθούν μεταξύ Ιανουαρίου 2020 και Δεκεμβρίου 2023, αφορούν: α) τη βελτίωση και αναβάθμιση του οδικού τμήματος Φιλιατρά – Γαργαλιάνοι στο πλαίσιο βελτίωσης και αναβάθμισης του κύριου οδικού άξονα της Εθνικής Οδού Κυπαρισσία – Φιλιατρά – Πύλος – Μεθώνη (η οποία, με τη σειρά της, αποτελεί μέρος του κύριου οδικού άξονα από την Πάτρα έως την Μεθώνη, χαρακτηριζόμενου ως Εθνική Οδός υπ’ αριθμ. 9). Ειδικότερα, το οδικό έργο που περιλαμβάνεται στην πράξη είναι συνολικού μήκους 8,836 χιλιομέτρων και ξεκινά με τη σύνδεση της επαρχιακής οδού Φιλιατρών – Κορυφασίου μέσω ισόπεδου κυκλικού κόμβου β) τον οδοφωτισμό 9 ισόπεδων κόμβων στα τμήματα Φιλιατρά – Γαργαλιάνοι και Γαργαλιάνοι– Ρωμανός. 
 Η ΕΒΔΟΜΗ ΕΠΑΡΧΙΑΚΗ 
 Οσον αφορά το έργο στην 7η επαρχιακή οδό, οι προβλεπόμενες παρεμβάσεις –που αναμένεται να υλοποιηθούν μέσα στο διάστημα Απριλίου – Δεκεμβρίου 2020) είναι οι εξής: α) Στο τμήμα Μεσσήνη – Εύα η παρέμβαση, με συνολικό μήκος 5.652,41 μέτρα, ξεκινά από τη συμβολή του κόμβου της περιφερειακής οδού Μεσσήνης (οδός Σωτήρη Πατατζή) με την 7η ε.ο., κατευθύνεται βόρεια και καταλήγει στην αρχή της παράκαμψης Εύας. Β) Στο τμήμα Εύα – Λάμπαινα η παρέμβαση, συνολικού μήκους 2.758 μέτρων, ξεκινά από το τέλος της παράκαμψης Εύας, ακριβώς μετά τη γέφυρα στο ρέμα Λιγίδι, κατευθύνεται βόρεια, στη Βαλύρα και καταλήγει στο τέλος του νέου ισόπεδου κόμβου προς Αρχαία Μεσσήνη (στη συμβολή με την 22η επαρχιακή οδό εντός της Λάμπαινας). Στα πιο πάνω τμήματα γίνεται βελτίωση του υφιστάμενου δρόμου, με μικρή μεταβολή της οριζοντιογραφικής χάραξης και αλλαγή της τυπικής διατομής με διατομή μεγαλύτερου πλάτους, ώστε να ικανοποιούνται οι συνθήκες ασφαλούς και ομαλής κυκλοφορίας, ο αυξημένος κυκλοφοριακός φόρτος της περιοχής και η βελτίωση της απορροής της έναντι περιοχής και αποστράγγισης της οδού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages