ΑΚΑΤΑΝΟΗΤΗ Η ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΟ Δ.Σ. ΤΡΙΦΥΛΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ..ΚΩΝΟ ΛΕΕΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2019

ΑΚΑΤΑΝΟΗΤΗ Η ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΟ Δ.Σ. ΤΡΙΦΥΛΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ..ΚΩΝΟ ΛΕΕΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ

ΣΤΟΧΟΣ επίθεσης στο προηγούμενο Δ.Σ. Τριφυλίας αναφέρει με δήλωσή του ότι έγινε ο Πρόεδρος του Εμπορικού συλλόγου Κυπαρισσίας κ. Δημήτρης Τερζής με αφορμή περιστατικό με κώνους που..μετακινούνται, λέγοντας ότι δεν πρότεινε την ιδιότητά του για προσωπικό όφελος παρά μόνο για θέματα που αφορούν την πόλη. Ολόκληρη η δήλωση του κ. Τερζή ακολουθεί:
Τα τελευταία εικοσιτετράωρα έγινα δέκτης μιας επίθεσης -τα αίτια της οποίας- ακόμα δεν έχω καταλάβει. Όσοι με γνωρίζουν αντιλαμβάνονται ότι ποτέ δεν έκανα και δεν θα έκανα χρήση της ιδιότητας μου ως Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου (και σε τι θα μπορούσα άλλωστε) μιας και πάντα θεωρούσα πως η δουλειά όλων όσων με οποιονδήποτε τρόπο βρίσκονται «μπροστά» και διεκδικούν για τους πολλούς, οφείλει να είναι μόνο μια… δουλειά! 
 Μετά λύπης μου λοιπόν και χωρίς καμία διάθεση αντιπαράθεσης, αν και παραβρέθηκα την περασμένη εβδομάδα στο Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης μας για να ακούσω τι θα λεγόταν για το φλέγον ζήτημα του νερού (όπως είχαμε αναφέρει και σε δημοσίευση – πρόσκληση δημόσια) τόσο ο Δήμαρχος μας όσο και το Δημοτικό Συμβούλιο (πλειοψηφία – μειοψηφίες) της πόλης μας, είδα φωτογραφίες από το αυτοκίνητο μου σε γιγαντοοθόνη… Βρέθηκα κατηγορούμενος και υπόλογος! Ύστερα είδα τη φωτογραφία μου και τη φωτογραφία του αυτοκινήτου μου στο διαδίκτυο και ανθρώπους από κάτω να με σχολιάζουν, να με βρίζουν, να με ειρωνεύονται και να με απειλούν! Πραγματικά δεν κατάλαβα γιατί και δεν αντιλαμβάνομαι και γιατί έπρεπε να έχω δημόσια διαπομπευτεί γιατί στη ρόδα μου βρέθηκε ένας κώνος… Ο λαός μας ο σοφός έλεγε… «από όσα ακούς να μην πιστεύεις λέξη και από όσα βλέπεις να πιστεύεις τα μισά». 
Αν είχα ρίξει τον κώνο θα ήμουν ο πρώτος που θα έβγαινα δημόσια και θα ζητούσα συγγνώμη. Αν είχα καταστρέψει δημόσια περιουσία και πάλι θα έπραττα ανάλογα. Είναι απίστευτα άδικο όμως, να παλεύεις για τους θεσμούς και τους νόμους και να σε κατηγορούν εν τέλει ότι είσαι ανακόλουθος. Όσον αφορά τη φωτογραφία και τον περιβόητο κώνο •
 Παρκάρω στο συγκεκριμένο δρόμο πάνω από 8 χρόνια • Είναι ακριβώς απέναντι από το κατάστημα που διατηρώ στην πόλη μας και δεν υπήρχε ποτέ και φυσικά δεν υπάρχει σήμανση που να δείχνει πως απαγορεύεται το παρκάρισμα 
• Αναφέρω το παραπάνω γιατί όταν είδα τη φωτογραφία του αυτοκινήτου μου ξαφνικά μπροστά μου στο Δημοτικό Συμβούλιο ρώτησα αν υπάρχει σήμανση και πήρα ως απάντηση «Ναι» και ανέφερα πως μάλλον δεν τον είδα 
• Δεν εξέφρασα ποτέ αρνητική άποψη για τα περιβόητα κολωνάκια που μπαίνουν στην πόλη μας αν και θεωρώ πως θα έπρεπε να έχει γίνει μελέτη μιας και το θέμα του κυκλοφοριακού μας έχει απασχολήσει πολλάκις και στο παρελθόν 
• Τον Αύγουστο του 2019 ζητήσαμε από την προηγούμενη Δημοτική Αρχή να τοποθετηθούν κολωνάκια στην οδό Πονηροπούλου (δρόμος που τελικά μπήκαν κολωνάκια πρόσφατα από την τωρινή Δημοτική Αρχή)
 • Κώνοι ή κολωνάκια καρφωμένοι στο εν λόγω σημείο του δρόμου δεν υπάρχουν 
• Όπως βλέπετε από τις φωτογραφίες, ο κώνος είναι ένας και πάνω στο πεζοδρόμιο (24,25,26,27/10/2019) 
• Τον εν λόγω κώνο δεν γνωρίζω ποιος τον ανεβάζει και ποιος τον κατεβάζει και γιατί, ούτε γνωρίζω την χρησιμότητα του, ούτε και το λόγο ύπαρξης του 
• Ο συγκεκριμένος κώνος δεν είναι από αυτούς που καρφώνονται στο έδαφος και για αυτό παραθέτω φωτογραφίες με τους ήδη καρφωμένους στην ευθεία του ίδιου δρόμου (Δικαστήρια Κυπαρισσίας) • Τον κώνο δεν τον πατάω στην περιβόητη φωτογραφία αλλά βρίσκεται δίπλα στη ρόδα μου, που σημαίνει πως θα μπορούσε να έχει βρεθεί εκεί από πολλές αιτίες (μπορεί για παράδειγμα κάποιος να τον κλώτσησε, ο αέρας να τον πήρε, κάποιο παιδί να έπαιζε κ.ο.κ) 
• Ο κώνος όπως φαίνεται και στη φωτογραφία είναι άθικτος Λυπάμαι πραγματικά για όσα έχω ως τώρα διαβάσει από ανθρώπους που δεν με γνωρίζουν. Πως βγήκε αυτή η φωτογραφία; Γιατί βγήκε; Και πως έφτασε στο Δημοτικό Συμβούλιο και για ποιο λόγο; Oι στόχοι όλων μας πρέπει να είναι κοινοί! Δεν είμαι εχθρός κανενός, δεν έχω μάθει να λειτουργώ έτσι στην ζωή μου. Δεν είναι η δουλειά μου να κάνω αντιπολίτευση. Δεν με ενδιαφέρει να δημιουργήσω εντυπώσεις και έριδες, ούτε να δώσω συνέχεια. Ναι έχω φιλοδοξίες για τον τόπο που γεννήθηκα μεγάλωσα και δραστηριοποιούμαι τα τελευταία 10 χρόνια. 
 Αν και νεαρός (μικρός) ηλικιακά, είμαι πραγματικά υπερήφανος για όσα ως τώρα έχουμε επιτύχει με το διοικητικό μας συμβούλιο. Τα «όπλα» ενός συλλόγου όπως ο δικός μας για να καταφέρει να πετύχει όσα διεκδικεί είναι οι ερωτήσεις , οι απορίες, η κατάθεση ιδεών , οι συζητήσεις , η σωστή στόχευση και κυρίως οι ειλικρινείς συνεργασίες. Αν αυτά σταματήσουν να υπάρχουν σταματά αυτόματα να υπάρχει και ο λόγος ύπαρξης μας! Οι νέοι στις μικρές πόλεις της χώρας μας χρειάζονται στήριξη… υποστήριξη! Οι νέοι στις μικρές πόλεις της χώρας μας είναι κληρονομιά και οφείλουμε να τους προστατεύουμε, να τους ενισχύουμε και να τους παρέχουμε όσα θα τους κρατήσουν ώστε να δημιουργήσουν και να παλέψουν. Μόνο με ευρύτερες συναινέσεις θα κάνουμε βήματα προόδου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages