ΛΕΒΕΝΤΑΚΗΣ ΚΑΤΑ ΤΕΡΖΗ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΤΑ...ΚΟΛΩΝΑΚΙΑ! - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2019

ΛΕΒΕΝΤΑΚΗΣ ΚΑΤΑ ΤΕΡΖΗ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΤΑ...ΚΟΛΩΝΑΚΙΑ!

ΜΕ μια φωτό...αίνιγμα έχουμε νέα κόντρα μεταξύ του Δημάρχου Τριφυλίας και του Προέδρου εμπορικού συλλόγου της πόλης με αφορμή την ύδρευση αλλά και τα κολωνάκια του Δήμου. Η ανακοίνωση του κ. Λεβεντάκη:

Αγαπητές συμπολίτισσες και αγαπητοί συμπολίτες του Δήμου Τριφυλίας. Με αφορμή τα όσα ελέγχθησαν, χθες βράδυ, κατά τη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Τριφυλίας, θα ήθελα να σας γνωρίσω τα εξής: Από την ημέρα που ανέλαβα επίσημα τα καθήκοντά μου, ως Δήμαρχος Τριφυλίας, έχω έρθει αντιμέτωπος με ένα πλήθος προβλημάτων, τα οποία προσπαθώ (με τη βοήθεια των συνεργατών μου) να αντιμετωπίσω, όσο το δυνατόν πιο άμεσα και με τον καλύτερο τρόπο. Παρέλαβα έναν Δήμο εντελώς αποδιοργανωμένο και, θα τολμούσα να πω, έναν Δήμο που τελούσε υπό πλήρη διάλυση. 
 Ξεκίνησαν έτσι άμεσα, από συνεργεία του Δήμου μας και σε καθημερινή βάση, σημαντικές παρεμβάσεις (όπως, έργα καθαριότητας, καλλωπισμού, διευκόλυνσης της κυκλοφορίας, αγροτικής οδοποιίας), έτσι ώστε να γίνει πιο “ανθρώπινη” η καθημερινότητά σας, που είναι και το ζητούμενο του κάθε πολίτη. Θεωρούσα δεδομένο ότι θα σταθείτε, πρώτοι εσείς, αρωγοί των προσπαθειών μας και θα τις σεβαστείτε, γιατί τότε και μόνο τότε θα έχουμε πετύχει το σκοπό μας. Με λύπη μου, λοιπόν, πληροφορήθηκα ότι ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Κυπαρισσίας “Η Πρόοδος” κ. Δημήτρης Τερζής, αν και όφειλε να δώσει πρώτος το παράδειγμα, ήταν εκείνος που “γκρέμισε” με το όχημά του κάποιο από τα είδη σήμανσης (κώνους και κολωνάκια), τα οποία είχαν τοποθετηθεί σε σημεία της πόλης, προς διευκόλυνση της κυκλοφορίας, έτσι ώστε να παρκάρει ανενόχλητος. 
 Επίσης, με μεγάλη μου έκπληξη, διαπίστωσα πως ο ίδιος ο κ. Τερζής, αν και ήταν παρών κατά την επίσκεψή μου, μαζί με τον Πρόεδρό τους, στη δεξαμενή της πηγής υδροληψίας – υδρομάστευσης στο Κεφαλάρι της Τ.Κ. Βρυσών (το μήνα Αύγουστο του τρέχοντος έτους) και ιδίοις όμμασι διαπίστωσε όσα και εμείς, δηλαδή την τραγικά απελπιστική κατάσταση που επικρατούσε εκεί και για την οποία, τότε (με ανάρτησή μου, εδώ) σας είχα ενημερώσει, εντούτοις με δημοσίευματά του (υπό την άνω ιδιότητά του), αλλά και με τα λεγόμενά του χθες βράδυ, κατά τη συνεδρίαση του Δ.Σ., προσπάθησε να με διαψεύσει. 
 Ο κ. Τερζής θα έπρεπε να μην εκμεταλλεύεται την ιδιότητά του, αλλά αντίθετα, βάσει αυτής του της ιδιότητας, να συνδράμει και αυτός, έτσι ώστε να επιλυθούν ζητήματα του τόπου του και όχι με αναληθή δημοσιεύματα και χάριν εντυπωσιασμού “να ρίχνει λάδι στη φωτιά” γιατί το μόνο που θα πετύχει με αυτή του τη συμπεριφορά, θα είναι να μην τον εμπιστευθώ στο μέλλον για κανενός είδους συνεργασία. Θεωρώντας, λοιπόν, αδιανόητη και εξαιρετικά προκλητική τη στάση του Προέδρου του Εμπορικού Συλλόγου Κυπαρισσίας “Η Πρόοδος” κ. Δημήτρη Τερζή, κατά τη χθεσινή συνεδρίαση του Δ.Σ. Τριφυλίας, την καταδικάζω. Θα του συνιστούσα στο μέλλον να είναι κυρίως πιο ειλικρινής, αλλά και συνεργάσιμος με τις υπηρεσίες του Δήμου, γιατί το ζητούμενό μου δεν είναι να έχω “κόντρες”, αλλά να έχω δίπλα μου ανθρώπους, που θα μπορώ μαζί τους να συνεργαστώ ομαλά και εποικοδομητικά, για το καλό του τόπου μας. 
 Έχω δηλώσει άλλωστε και στο παρελθόν, πως θα είμαι πάντα δίπλα, όποτε και όταν μου ζητηθεί, σε εκείνους τους συμπολίτες μου (επαγγελματίες και μη), που προσπαθούν ειλικρινά, και χωρίς να έχουν δεύτερες σκέψεις (για να δημιουργήσουν εντυπώσεις), με γνώμονα το καλό του τόπου τους και θα σταθώ αρωγός στις προσπάθειές τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages