Η τουριστική ανάπτυξη της Περιφέρειας Πελοποννήσου για το 2021 - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2020

Η τουριστική ανάπτυξη της Περιφέρειας Πελοποννήσου για το 2021


 Μια ολοκληρωμένη πρόταση, που συνιστά το στρατηγικό σχέδιο για την τουριστική ανάπτυξη της Πελοποννήσου για το 2021, παρουσίασε η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Αννα Καλογεροπούλου, με τους συνεργάτες της, στην ειδική, θεματική συνεδρίαση της διαπαραταξιακής επιτροπής τουρισμού που πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά .

Η A. Καλογεροπούλου τόνισε ότι το νέο μοντέλο τουριστικής ανάπτυξης της Πελοποννήσου εστιάζει σε ψηφιακά μέσα και θεματικές μορφές τουρισμού ενώ απαιτεί συνέργειες από την κυβέρνηση, τους δήμους, την Περιφέρεια και τους φορείς.

Στόχος μας, τόνισε η αντιπεριφερειάρχης, είναι “να ενισχύσουμε το brand της Πελοποννήσου ως ασφαλούς τουριστικού προορισμού απέναντι στην πανδημία, μέσω της βελτίωσης των υγειονομικών πρωτοκόλλων”.

Το προσχέδιο κατανομής δράσεων τουριστικής προβολής και αγροδιατροφικών προϊόντων για το 2021 έτυχε αποδοχής από τους συμμετασχόντες, οι οποίοι εξέθεσαν τις απόψεις και τις ιδέες τους αναφορικά με τις δράσεις αυτές, ενώ έγινε και απολογισμός του προηγούμενου έτους.

Οι πυλώνες στους οποίους εργάζεται η ομάδα Τουρισμού της Περιφέρειας

Πελοποννήσου αυτό το διάστημα είναι:

– Ο προγραμματισμός των δράσεων της τουριστικής προβολής για το 2021.

– Ο σχεδιασμός στρατηγικού marketing του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Πελοποννήσου, το οποίο θα ενσωματωθεί στην τουριστική προβολή και θα ακολουθείται με συνέπεια, συνέχεια και συνεργασίες.

– Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση του Ολοκληρωμένου Περιφερειακού

Συστήματος Διαχείρισης Προορισμού (DMS) τουριστικού ενδιαφέροντος το οποίο θα δίνει τη δυνατότητα καλύτερης προβολής του τουριστικού προορισμού Πελοπόννησος, σε συνδυασμό με τη δημιουργία του Οργανισμού Διαχείρισης και Προώθησης του Προορισμού (DMO), ο οποίος αποτελεί μια συλλογική δομή με σκοπό την διαχείριση, την προώθηση και την αντικειμενική πληροφόρηση για το σύνολο του τουριστικού προϊόντος της Πελοποννήσου.

Στη σύσκεψη συζητήθηκαν επίσης, η ίδρυση τοπικών Παρατηρητηρίων Τουρισμού, καθώς και η λειτουργία και η ανάπτυξη των info kiosks.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages