ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ-ΑΝΑΦΟΡΑ ΠΟΛΙΤΗ ΤΗΣ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑΣ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2022

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ-ΑΝΑΦΟΡΑ ΠΟΛΙΤΗ ΤΗΣ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑΣ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ

 


Κατατέθηκε και πρωτοκολλήθηκε σε Δήμο, εισαγγελέα και Α.Τ. ΤΡΙΦΥΛΙΑΣ

Η ΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΥΖΗΤΗΘΗΚΕ στο Δ.Σ. Τριφυλίας και προκλήθηκε ένταση το βράδυ της Παρασκευής. Δείτε αναλυτικά ποια ήταν η αναφορά του:

Καταγγελία – αναφορά του κατοίκου Κυπαρισσίας και επαγγελματία, Παναγιώτη Γ. Παναγιωτόπουλου, κατά του Δήμου Τριφυλίας, κατατέθηκε και πρωτοκολλήθηκε στο Δήμο Τριφυλίας στις 15 Νοεμβρίου κοινοποιούμενη στην εισαγγελέα Κυπαρισσίας και το Α.Τ. Τριφυλίας, όπου και πρωτοκολλήθηκε την ίδια μέρα.
Στην καταγγελία – αναφορά, που εστάλη για δημοσίευση στα ΜΜΕ από τον κ. Παναγιωτόπουλο, αναγράφεται: 
«Είμαι στη δυσάρεστη θέση για ακόμα μία φορά να βρίσκομαι αντιμέτωπος με το Δήμο Τριφυλίας και τη Δημοτική Αρχή. Μετά προηγούμενη αναφορά μου για τη μετατροπή της οδού Σταθοπούλου (στο Λύκειο και Γυμνάσιο Κυπαρισσίας) “σε δάσος”, καταργούνται τα πεζοδρόμια και καθιστούν την οδό απροσπέλαστη, καθώς και τους γύρω δρόμους που η Δημοτική Αρχή έχει εγκαταλείψει, με αποτέλεσμα η είσοδος και η έξοδος των οχημάτων και των λεωφορείων που διαθέτω να είναι δύσκολη και να με υποχρεώνει σε όπισθεν πορεία, με κίνδυνο των συνανθρώπων μου και των παιδιών που διέρχονται τις οδούς γύρω του ακινήτου μου και μη έχοντας άλλη επιλογή.
Θεωρώ απαράδεκτο να έχω ενημερώσει τον κ. δήμαρχο, τον κ. αντιδήμαρχο και τους υπευθύνους για τα δέντρα και την καθαριότητα και να υπάρχει αυτή η τραγική κατάσταση και η αδιαφορία τους, σε βάθος χρόνου τριών (3) ετών!
Στην προηγούμενη αναφορά μου δεσμεύτηκαν ότι θα τα αποκαταστήσουν, κάτι το οποίο δεν έγινε. Το Α.Τ Τριφυλίας έχει αντίγραφα των εγγράφων που αναφέρω. Ως εκ τούτου, είναι αδιανόητο για μένα να αντιληφθώ το μέγεθος της αδιαφορίας των Αρχών και καθιστώ με την επιστολή μου αυτή υπευθύνους 100% σε περίπτωση ατυχήματος στην παραπάνω οδό, όλους τους εμπλεκόμενους ως υπαίτιους της πρόκλησής του. Δε δύναμαι να πράξω κάτι άλλο ώστε να είμαι νομοταγής πολίτης και ζητώ την άμεση επίλυση του θέματος πριν να είναι αργά και πριν προκαλέσουν κάτι το οποίο δεν θα μπορούμε να διορθώσουμε. Επιπλέον, κε δήμαρχε, θα ήθελα να σας ρωτήσω, στην είσοδο της πόλης των Φιλιατρών έχετε τοποθετήσει κολωνάκια ως διαχωριστικό ανόδου και καθόδου! Έχετε μελέτη; Γιατί το πλάτος του δρόμου δε νομίζω να επιτρέπει την ύπαρξή τους! Με αποτέλεσμα να χτυπούν κατά τη διέλευση τα λεωφορεία, είτε στα κολωνάκια είτε στα κράσπεδα. Στην είσοδο της πόλης της Κυπαρισσίας φτιάχνετε ένα έργο! Έχετε και γι’ αυτό μελέτη; Γιατί το έχετε ξηλώσει 3 φορές πριν το ολοκληρώσετε και είμαι πεπεισμένος ότι και αυτό γίνεται εκ του προχείρου! Γιατί η κατασκευή αυτού του έργου θέτει σε κίνδυνο την είσοδο και την έξοδο, από και προς, του δημοτικού δρόμου με τον Εθνικό δρόμο. Αλλά το πρώτο ή το τελευταίο είναι που γίνεται εκ του προχείρου! Επιπλέον, κύριε δήμαρχε, 4/10/2022 είχα τηλεφωνική επικοινωνία μαζί σας για τα έργα που γίνονται στο κέντρο της Κυπαρισσίας και για το ονοματεπώνυμο του επιβλέποντος το έργο, ως και για τη μελέτη του Δήμου Τριφυλίας.
Επιπλέον, τηλεφώνησα και στον κ. Βλάχο, και αυτός με ενημέρωσε ότι υπάρχει μελέτη και το ίδιο με ενημέρωσε και ο κ. Παναγιωτόπουλος ως εκπρόσωπος του Εμπορικού Συλλόγου. Αφού όλοι εσείς λέτε ότι έχουν γίνει μελέτες, σας προκαλώ και καταγγέλλω ότι πράττετε λάθος.
Δεν επιβλέπετε τίποτα, χαλάτε αντί να φτιάχνετε, και οποιαδήποτε στιγμή ελάτε με ένα μηχανικό του Δήμου σας να δώσει στην κοινωνία τις εξηγήσεις, και εγώ ως απλός πολίτης να του υποδείξω τις κακοτεχνίες, χωρίς να χρειάζεται να είμαι μηχανικός. Δηλώνω εκ των προτέρων ότι αυτά που σας λέω δε χρειάζονται αποδείξεις, γιατί είναι αυταπόδεικτα και ολοφάνερα δια γυμνού οφθαλμού! Απλά να έχετε μάτι και να διαθέτετε αγάπη για τον τόπο σας. Και εγώ διαθέτω απόλυτα και σας τα λέω, γιατί είμαι 62 ετών, κάτοικος μόνιμος Κυπαρισσίας, αγαπώ τον τόπο μου, και όλα αυτά τα χρόνια δραστηριοποιούμαι εδώ, και τις οικονομίες μου τις τοποθετώ εδώ στον τόπο μου, και μέσα από την επαγγελματική μου δραστηριότητα προσφέρω ό,τι μπορώ στους συνανθρώπους μου.
Και θέλω να παραδώσω μια πόλη αντάξια των προσδοκιών μου και μη ζητώντας ποτέ από κανέναν δήμαρχο για προσωπικό λόγο τίποτα, αντίθετα με εσάς που τα τελευταία 4 χρόνια δείξατε “καλοί με ενδιαφέρον για τον τόπο”, αλλά υπολείπονται άλλα 58 έτη να συμπληρωθούν για να συγκριθεί το ενδιαφέρον σας με το δικό μου ενδιαφέρον, συνυπολογίζοντας ότι οι δικές σας επαγγελματικές δραστηριότητες δεν είναι στον τόπο μας!
Ως εκ τούτου και το ενδιαφέρον σας για τον τόπο μας δεν μπορεί να είναι το ίδιο, γιατί τα συμφέροντά σας είναι σε άλλον τόπο. Αντίθετα εγώ είμαι γέννημα θρέμμα Κυπαρισσίας, και γενικά Τριφύλιος, και αγωνιώ καθημερινά για τον τόπο μου, όπου μεγάλωσα και έζησα έως σήμερα, χωρίς να έχω λείψει ούτε μια μέρα, εκτός των ταξιδιών μου για επαγγελματικούς λόγους. Οπότε, κύριε δήμαρχε, εκ των πραγμάτων δεν μπορείτε να αγαπάτε τον τόπο περισσότερο από εμένα και επιπλέον μετά τρία και επιπλέον χρόνια που είστε δήμαρχος, τόσο σε εσάς όσος και στους υπόλοιπους της Δημοτικής Αρχής, δεν έχω ζητήσει ποτέ καμία προσωπική χάρη, παρά μόνο για το σύνολο των συμπολιτών μου.
Επιπλέον, προς μεγάλη έκπληξη προβήκατε σε αγορές οχημάτων-μηχανημάτων τα οποία τα επιδεικνύατε ως αγορά, αλλά στην πορεία χάνονται και δε χρησιμοποιούνται ούτε φαίνονται για το λόγο που αγοράστηκαν, για το καλό του κοινωνικού συνόλου, παρά κάθονται και αχρηστεύονται.
Μας χρεώνετε με αγορές τελικά χωρίς να υπάρχει λόγος; Το αποκορύφωμα του παραλογισμού σας είναι ότι έχετε αγοράσει τόσα πολλά μηχανήματα που αχρηστεύονται μέρα με τη μέρα, και σε ολόκληρο το Δήμο δεν υπάρχει μια σκούπα για την καθαριότητα! Και θέλετε και από πάνω να έχουμε τουρισμό! Και πόλεις καθαρές!

Κύριε δήμαρχε, χρειάζονται έργα υποδομής και όχι βιτρίνας! Οι δρόμοι είναι όλοι γούβες και κακοτράχαλοι, και εσείς επενδύετε σε λουλούδια. Καλά τα λουλούδια, αλλά πρέπει να μπορεί να πηγαίνει ο κόσμος στις δουλειές του με ασφάλεια! Να μπορεί να μεταφέρει τα εμπορεύματά του, να μπορεί να έχει πρόσβαση στις αγορές, φέρνοντας έσοδα στον τόπο και στο Δήμο, γιατί σε λίγο καιρό με την αδιαφορία σας δε θα μπορεί κανένας συνδημότης μας να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις του και στις οφειλές που του επιβάλλονται. Άλλωστε, όλοι οι δημότες πληρώνουν τα δημοτικά τέλη και ό,τι τους φορτώνουν και όχι εσείς που ηγείστε. Επιπλέον, θα ήθελα να σας τονίσω ότι στη θέση που βρίσκεστε εκπροσωπείτε όλους τους πολίτες του Δήμου Τριφυλίας, είτε σας ψήφισαν είτε όχι. Δε σας έδωσε κανένας το δικαίωμα να είστε ασυνεπείς και ανακόλουθοι στις υποχρεώσεις του Δήμου. Θα πρέπει ο Δήμος και η Οικονομική Υπηρεσία να είναι υπόδειγμα, γιατί ένας Δήμος αν θέλει να λέγεται Δήμος, θα πρέπει πρώτα να είναι συνεπής με τις υποχρεώσεις του και να εξοφλεί τους προμηθευτές του, οι οποίοι είναι και δημότες του, και σε τελική ανάλυση αποτελούν τον ίδιο το Δήμο. Εσείς απλά ηγείστε! Ως εκ τούτου, θα πρέπει να ξεχάσετε τη λέξη που επαναλαμβάνετε στους δημότες- προμηθευτές: “ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ”. Δε σας τιμά!
Αντίθετα, εγώ ντρέπομαι ως πολίτης της Κυπαρισσίας και του Δήμου Τριφυλίας! Η Αρχή που μας εκπροσωπεί να προτείνει στους συνδημότες μου τέτοιες λύσεις, κάτι που εγώ στην επαγγελματική μου δραστηριότητα δεν το έχω σκεφτεί ποτέ. Κοιτάζω να είμαι συνεπής στις υποχρεώσεις μου και δε δίνω δικαίωμα σε κανέναν να αμφιβάλλει για την εντιμότητα και την αξιοπιστία μου". ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages