ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΝΕΟΥ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ Ι.ΜΑΡΙΝΗ ΣΤΗ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Πέμπτη 28 Ιουλίου 2016

ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΝΕΟΥ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ Ι.ΜΑΡΙΝΗ ΣΤΗ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ



 ΤΑ εγκαίνια του νέου φαρμακείου της κας Ιουλίας Μαρίνη πραγματοποιήθηκαν πρόσφατα στην οδό Αλ. Καλατζάκου στην Κυπαρισσία. Η νέα φαρμακοποιός δήλωσε μετά την τελετή των εγκαινίων ευχαριστώντας όσους παραβρέθηκαν στην γιορτή αυτή:
Ευχαριστώ θερμά όλους όσους παραβρέθηκαν στη γιορτή των εγκαινίων του φαρμακείου μας, το Σάββατο 23 Ιουλίου, στο χώρο του φαρμακείου επί της οδού Καλαντζάκου & Κοκκέβη πλησίον του Νοσοκομείου Κυπαρισσίας. Ευχαριστώ επίσης, την οικογένεια μου και τους αγαπημένους μου φίλους και συναδέλφους που είναι κοντά μου στο νέο μου ξεκίνημα.
Οι σπουδές μου στη Φαρμακευτική σχολή Αθηνών, με εφοδίασαν με τις απαιτούμενες γνώσεις και με ευαισθητοποίησαν, ώστε να μπορώ να ασκώ σήμερα το λειτούργημα του φαρμακοποιού. Μετά από εξειδίκευση στην Ομοιοπαθητική Θεραπευτική (Ελληνική Εταιρία Ομοιοπαθητικής) και εργασία στη θαλάσσια φαρμακογνωσία (πανεπιστήμιο Πόρτο Πορτογαλία), επέστρεψα στη γενέτειρά μου Κυπαρισσία.
Η φιλοσοφία μου είναι: επιπλέον από τα συνήθη σκευάσματα που παρέχει το Φαρμακείο, να παρασκευάζω φάρμακα και σκευάσματα καλύπτοντας τις εξατομικευμένες ανάγκες σε προσιτές τιμές. Το γεγονός ότι η περιοχή μας παράγει το εξαιρετικής ποιότητας ελαιόλαδο, το οποίο έχει μοναδικές φαρμακευτικές και καλλυντικές ιδιότητες, με ενέπνευσε ώστε να δημιουργήσω το αγνό και απαλλαγμένο από χημικά και πρόσθετα σαπούνι με βάση το ελαιόλαδο και την εταιρία PURESHOP.
Στόχος μου είναι να εργαστώ σε πνεύμα συναδελφικότητας και συνεργασίας με όλους τους λειτουργούς και φορείς της υγείας, προσφέροντας τις υπηρεσίες μου στο κοινωνικό σύνολο.
Το φαρμακείο περιλαμβάνει πλήρως εξοπλισμένα τμήματα: Παραφαρμάκων όπως  Δερμοκαλλυντικά, Βρεφικά  & Παιδικά  είδη, Οδοντιατρικά. Επίσης τμήμα Ομοιοπαθητικών φαρμάκων, Κτηνιατρικών φαρμάκων  και   Ορθοπεδικών ειδών. Ταυτόχρονα αποτελεί σημείο πώλησης της  PURESHOP.
Παράλληλα έμφαση δίνουμε σε: Σύγχρονα σκευάσματα που σκοπό έχουν τη τόνωση του ανοσοποιητικού συστήματος  για την καθημερινή θωράκιση του οργανισμού συμπεριλαμβανομένων Πολυβιταμινών,  Super foods,  βάμματα, σκευάσματα  φυτικής προέλευσης φιλικά προς τον οργανισμό και το περιβάλλον.
Χειροποίητα-Γαληνικά φαρμακευτικά και καλλυντικά σκευάσματα σε προσιτές τιμές. Τα σκευάσματα αυτά παρασκευάζονται στο εργαστήριο του φαρμακείου και έχουν μεγάλη αποτελεσματικότητα.
Με πολύ όρεξη, υπευθυνότητα και δημιουργικότητα σας προσκαλώ  να αντιμετωπίζουμε καθημερινά  τη ζωή ως δώρο, να φροντίζουμε και να θωρακίζουμε τον οργανισμό μας προλαμβάνοντας την ασθένεια._
Ιουλία Μαρίνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages