Ο Γιάννης Ηλιάδης κέρδισε 5 μετάλλια στην Ανδόρα εντυπωσιάζοντας στην τελετή λήξης - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2022

Ο Γιάννης Ηλιάδης κέρδισε 5 μετάλλια στην Ανδόρα εντυπωσιάζοντας στην τελετή λήξης

 


Με μετάλλια επέστρεψε από την Ανδόρα ο Φιλιατρινός πολυνίκης αθλητής ρυθμικής γυμναστικής Γιάννης Ηλιάδης! Στην Ανδόρα αγωνίστηκε και στα 4 όργανα και στο σύνθετο ατομικό, και στην τελετή λήξης τον προσκάλεσαν να λάβει μέρος, με τα προγράμματα που παρουσίασε να χαρακτηρίζονται ως τα καλύτερα προγράμματα σε χορογραφία και artistry!

Ο Γιάννης Ηλιάδης δήλωσε σχετικά: «Ο αγώνας που έλαβα μέρος πραγματοποιήθηκε στην Ανδόρα. Στις 19 Νοεμβρίου έγινε η τελετή έναρξης, η οποία ξεκίνησε με εμένα και στις 20 Νοεμβρίου αγωνίστηκα και στα 4 όργανα. Κατέκτησα την 1η θέση στην κορδέλα, 1η θέση στη μπάλα, 2η θέση στις κορίνες, 3η θέση στο στεφάνι και 1η θέση στο σύνθετο ατομικό. Στο τέλος του αγώνα έγινε η τελετή λήξης όπου με προσκάλεσαν να λάβω κι εκεί μέρος. Τα προγράμματά μου χαρακτηρίστηκαν ως τα καλύτερα προγράμματα, ανάμεσα σε άνδρες και γυναίκες, ως προς τη χορογραφία και το artistry. Είμαι απίστευτα ενθουσιασμένος που η αγωνιστική χρονιά έληξε με αυτόν τον απίστευτο αγώνα.  
    

Κυριακή ξεκίνησα και πάλι προπόνηση με σκοπό να προετοιμαστώ για τη νέα αγωνιστική χρονιά. Έφτιαξα το πρόγραμμα στις κορίνες και τη μπάλα και Δευτέρα στο στεφάνι. Θέλω πραγματικά να ευχαριστήσω την προπονήτριά μου, Φίλιου Βαρβάρα, που χάρη στην καθοδήγησή της δε σταματάω να βελτιώνομαι, καθώς και τον χορηγό μου Παπαδόπουλο Παναγιώτη που με στηρίζει για ακόμη μια χρονιά. Για την πολύτιμη βοήθεια θέλω να ευχαριστήσω και τη Μπλατσα Γεωργία και φυσικά τη μητέρα μου που είναι δίπλα μου κάθε στιγμή». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages