ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΗ ΝΔ. ΓΙΑ ΝΙΚΑ ΩΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ-ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2022

ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΗ ΝΔ. ΓΙΑ ΝΙΚΑ ΩΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ-ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

 


ΜΗΝ ΤΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΤΑ ΛΕΜΕ ΜΕ ΤΗ ΜΙΑ, ΘΑ ΤΑ ΜΑΘΕΤΕ…”

Επανέλαβε ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου, Παναγιώτης Νίκας, σε δηλώσεις που έκανε χθες το βράδυ, ότι δεν έχει αποφασίσει ούτε ο ίδιος ούτε το κόμμα που τον στήριξε ούτε και η παράταξή του για το αν θα ηγηθεί ο ίδιος του συνδυασμού και στις περιφερειακές εκλογές του 2023. Ωστόσο ανέφερε ότι έχει γίνει μια πρώτη συζήτηση για το θέμα αυτό, χωρίς να αναφέρει οτιδήποτε επιπλέον, είπε ότι αν υπάρχει κάποιος άλλος που ενδιαφέρεται δεν θα του σταθεί εμπόδιο και ότι “δεν είναι κάτι που για τη ζωή μου έχει απόλυτη προτεραιότητα”, διατύπωση που διατηρεί θολό το τοπίο τουλάχιστον σε ό,τι αφορά τις δικές του επιθυμίες…

Πιο συγκεκριμένα ο περιφερειάρχης κ. Νίκας ανέφερε: “Οι εκλογές στη Περιφέρεια και στο Δήμο και παντού δεν είναι θέμα προσώπων και κυρίως δεν είναι θέμα του επικεφαλής. Είναι και αυτό ένα θέμα, αλλά πρέπει να ξέρετε ότι δίπλα σε μένα βρίσκονται περί τους εκατό συναδέλφους οι οποίοι δραστηριοποιούνται. Δεν είναι προσωπικό μου θέμα αυτό. Έχω ευθεία ιδεολογική αναφορά, έχω στήριξη συγκεκριμένη από το παρελθόν αλλά εγώ έχω πει και πάλι ότι αυτές οι θέσεις είναι, εν πάση περιπτώσει, για όλο τον κόσμο και εγώ δεν πρόκειται να μπω εμπόδιο. Κάποιοι σε αυτό το τραπέζι ίσως ξέρουν περισσότερα, για τη συγκεκριμένη διαδικασία. Δεν είναι κάτι που για τη ζωή μου έχει απόλυτη προτεραιότητα, αλλά δεν εξαρτάται μόνο από μένα, δίπλα μου είναι πολλοί. Ασφαλώς πρέπει να γίνει μια συζήτηση, έχει γίνει ήδη αλλά μην τα θέλετε να σας τα λέμε με τη μία, θα τα μάθετε…”. 

Στ.Μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages