ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΡΑΜΑ στο Νοσοκομείο Καλαμάτας - ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΥΤΙΚΗ ΜΕΣΣΗΝΙΑ ο 41χρονος που απεβίωσε, ενώ διασωληνώθηκε 59χρονος Κυπαρισσίος - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2022

ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΡΑΜΑ στο Νοσοκομείο Καλαμάτας - ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΥΤΙΚΗ ΜΕΣΣΗΝΙΑ ο 41χρονος που απεβίωσε, ενώ διασωληνώθηκε 59χρονος Κυπαρισσίος


Ένα απίστευτο δράμα έχει εκτυλιχθεί στο Νοσοκομείο της Καλαμάτας μετά τους 4 θανάτους σε μια ημέρα, με αποκορύφωμα τον θάνατο του 41χρονου από την Καλαμάτα, στη Μονάδα Εντατικής Νοσηλείας Κόβιντ.
Από την Δυτική Μεσσηνία καταγόταν ο νέος που έχασε την ζωή του ενώ σήμερα Τρίτη δυστυχώς διασωληνώθηκε ένας 59χρονος Κυπαρισσίας μετά την επιδείνωση της υγείας του...
Διασωληνωμένη στη ΜΕΘ Κόβιντ νοσηλεύεται και η μητέρα του, αλλά και ένα ακόμη πρόσωπο της οικογένειάς του… Επιπλέον, στην Κλινική Κόβιντ νοσηλεύτηκαν τις προηγούμενες ημέρες και άλλα πρόσωπα του στενού του οικογενειακού περιβάλλοντος, τα οποία ξεπέρασαν τον κίνδυνο και έχουν πάρει εξιτήριο. 
Σύμφωνα με πληροφορίες από το Νοσοκομείο Καλαμάτας, ο 41χρονος ήταν παχύσαρκος και απεβίωσε από καρδιολογικά και όχι αναπνευστικά προβλήματα. Σύμφωνα με τον τηλεοπτικό σταθμό Best, ο 41χρονος λίγο πριν μπει στη ΜΕΘ Κόβιντ έκανε ανάρτηση σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης, στην οποία έγραψε: “Παιδιά μπαίνω για διασωλήνωση σε λίγο. Δε γίνεται αλλιώς. Τα τρία παιδάκια μου και τη γυναίκα μου σκέφτομαι και τη μάνα μου που είναι μέρες διασωληνωμένη και αυτή. Δεν μου ανεβαίνει το οξυγόνο καθόλου. Μόνο με τη μάσκα ανασαίνω. Κεντρικό Νοσοκομείο Καλαμάτας ……..(αναφέρει το όνομά του και τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου της συζύγου του). Μην την κουράζετε μόνο παρακαλώ. Σας ευχαριστώ όλους σας και προσευχηθείτε αν θέλετε για εμένα. Σας αγαπώ όλους και μακάρι ο καλός Θεός να μη με πάρει ακόμη μαζί του. Σας αγαπάω όλους! Αμήν Παναγία μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages