ΥΨΗΛΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΑΠΟ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΤΗΣ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ ΣΕ ΓΕΛ ΚΑΙ ΕΠΑΛ - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Πέμπτη 30 Ιουνίου 2022

ΥΨΗΛΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΑΠΟ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΤΗΣ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ ΣΕ ΓΕΛ ΚΑΙ ΕΠΑΛ


Με χαμόγελα ανακούφισης, ικανοποίησης και χαράς ενημερώθηκαν για τις βαθμολογίες τους χθες στην Τριφυλία οι υποψήφιοι για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Πρώτος στην Τριφυλία και μεταξύ των πρώτων στη χώρα ο Νικόλας Μελάς από το ΓΕΛ Κυπαρισσίας συγκεντρώνοντας 19.240 μόρια!
 Το σχολικό έτος 2021-2022 κρίνεται, από πολλούς, ως περίεργο και δύσκολο, ύστερα από τα δύο προηγούμενα του κορωνοϊού, ενώ οι εξετάσεις και εύκολες και δύσκολες ανάλογα με το μάθημα εξέτασης και τα θέματα.

Στο «Θ» μίλησαν χθες για τις βαθμολογίες και τα μόρια που συγκέντρωσαν υποψήφιες και υποψήφιοι των Γενικών Λυκείων Κυπαρισσίας και Φιλιατρών, καθώς και του ΕΠΑΛ Κυπαρισσίας.

ΓΕΛ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ


Νικόλας Μελάς: «Συγκέντρωσα μέγιστο βαθμό μορίων 19.240. Θέλω να περάσω Νομική Αθηνών. Ήταν μια μακρόχρονη προσπάθεια, δεν ξεκίνησε μόνο φέτος, αλλά κι απ’ τα προηγούμενα χρόνια. Είμαι πολύ χαρούμενος και ικανοποιημένος που πέτυχα το στόχο μου. Θα ήθελα να ευχαριστήσω πρώτα απ’ όλα τους γονείς μου και ιδιαίτερα τη μητέρα μου, που ανέλαβε όλη την προετοιμασία μου, γιατί είναι καθηγήτρια φιλόλογος. Έπειτα τους καθηγητές μου, το νυν διευθυντή Χρήστο Χήναρη, και τον τέως, Βαγγέλη Αντωνόπουλο, για όλη την προσπάθεια, αλλά και τους συμμαθητές μου και τις συμμαθήτριές μου, που περάσαμε μαζί όμορφα χρόνια!».

Ζωή-Ειρήνη Τότσικα: «Ο μέγιστος βαθμός που έχω είναι 18.860 και τα ελάχιστα μόρια που έπιασα είναι 18.480. Ήταν μια δύσκολη χρονιά, καθώς δίνω δεύτερη φορά, μακριά από τους γονείς μου, μαζί με τους παππούδες μου.

Όπως καταλαβαίνετε, πέρυσι δεν έπιασα το στόχο μου, οπότε ήταν ιδιαίτερα πιεστική η χρονιά φέτος. Ωστόσο, μπορώ να πω ότι είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη από το αποτέλεσμα, το οποίο δεν περίμενα να σας πω την αλήθεια. Είχα να κοιμηθώ τρεις μέρες. Στόχος μου είναι να περάσω Ιατρική, ιδανικά Αθήνα, αλλά με τα μόρια που κατόρθωσα δεν είμαι σίγουρη, οπότε θα μείνω στο γενικό κομμάτι, Ιατρική. Θέλω να ευχαριστήσω, φυσικά, τους γονείς μου, οι οποίοι είχαν το μεγαλύτερο βάσανο μαζί με εμένα, και δεν έχουν μάθει ακόμη τα αποτελέσματα, φυσικά τους καθηγητές μου, που με στήριξαν, και όλους τους συμμαθητές μου, που ήταν μαζί μου αυτή τη χρονιά. Πέρυσι είχα δώσει στην Αθήνα, αλλά δεν έπιασα το στόχο μου και επέλεξα να έρθω φέτος εδώ, κυρίως γιατί εδώ ήταν οι παππούδες μου οι οποίοι μπορούσαν να με στηρίξουν. Γενικά, είχα θέμα με τη φασαρία στη γειτονιά μου, οπότε δεν μπορούσα να διαβάζω τις ώρες που ήθελα, ενώ εδώ ήταν πιο ήσυχα.

Και ο καθηγητής που μου έκανε μαθήματα ήταν ο καθηγητής της μαμάς μου, οπότε υπήρχε κι αυτή η οικειότητα μεταξύ μας. Δεν τον ήξερα βέβαια τον άνθρωπο μέχρι φέτος. Οπότε ήταν καλύτερο το κλίμα μεταξύ μας».

Κωνσταντίνος Κυριακού: «Ήμουν Θετική Κατεύθυνση. Έγραψα 18.170. Πρώτη μου επιλογή ήταν οι Μηχανολόγοι Μηχανικοί στην Αθήνα. Σε σχέση με την περυσινή βάση τη “χάνω” για πέντε μόρια, αλλά με βάση τα λεγόμενα κάποιων θα “πέσουν” οι βάσεις λογικά. Περιμένω αυτή την πτώση των βάσεων και λογικά την “πιάνουμε” την Αθήνα. Σε σχέση με τις προηγούμενες δύο χρονιές εμείς φάγαμε όλη τη χρονιά στο σχολείο και δεν είχαμε καραντίνες και διαδικτυακά. Καλύτερο ήταν αυτό, γιατί μάθαμε και πέντε πράγματα παραπάνω στο σχολείο. Μια χαρά ήταν».

ΓΕΛ ΦΙΛΙΑΤΡΩΝ

Μαρία Γεωργακοπούλου: «Συγκέντρωσα 18.700 μόρια. Είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένη. Τώρα θα κάτσω να σκεφτώ τι Σχολή θέλω. Βασικά, Ιατρική ή Φαρμακευτική θα ήθελα. Είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένη και πάλι. Ήταν αρκετά δύσκολα τα θέματα και αρκετά απαιτητική η χρονιά, αλλά έδινα δεύτερη χρονιά, οπότε πιστεύω ότι το εκμεταλλεύτηκα τελικά».

Κανέλλος Φουντάς: «Έχω γράψει 18.590 μόρια. Στα Οικονομικά ήμουν Κατεύθυνση και θέλω Διοίκηση και Οργάνωση στην ΑΣΟΕΕ κατά πρώτη προτίμηση, αλλιώς Μάρκετινγκ και θα δούμε. Ήταν περίεργη χρονιά, ήταν λίγο δύσκολη, ήταν και μεγάλη η ύλη, στην αρχή ξεκίνησε και με κάποιες καραντίνες, αλλά κάναμε την προσπάθειά μας και τώρα ανταμείφθηκαν οι κόποι μας. Είμαι πολύ ευχαριστημένος!».

Χρήστος Παγάνης: «Έγραψα το ανώτατο 18.320, αν θυμάμαι καλά και πρώτα ο Θεός, θέλω να περάσω στη Νομική. Τώρα θα δούμε τον Αύγουστο. Αισθάνομαι κανονικά, μου έφυγε ένα άγχος, αλλά από εκεί και πέρα “ες αύριον τα σπουδαία”. Θα δούμε».

Σπύρος Παγάνης: «Έβγαλα 17,455 ανώτατο βαθμό. Θέλω να περάσω στη Θεολογική Σχολή. Και αισθάνομαι πολύ ευχαριστημένος, τόσο ήθελα να γράψω περίπου και το πέτυχα νομίζω. Ήταν σχετικά εύκολα τα θέματα, για εμένα τουλάχιστον».

Όλγα Σταματοπούλου: «Συγκέντρωσα 16.620 μόρια. Θέλω να περάσω Φαρμακευτική. Αισθάνομαι ικανοποιημένη. Τα θέματα ήταν αρκετά απαιτητικά».

ΕΠΑΛ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ

Οδυσσέας Αγγελινάς: «Συγκέντρωσα 18.960 μόρια. Προσωπικά πιστεύω ότι οι εξετάσεις ήταν εύκολες. Ήταν μια δύσκολη χρονιά. Θέλω να περάσω Ιατρική Αθηνών. Δεν ξέρω τώρα άμα την “πιάνω”. Τα αποτελέσματα θα δείξουν. Θέλω να ευχαριστήσω την καθηγήτριά μου, την κα Όλγα Γεωργακοπούλου για όλο αυτόν τον αγώνα που έδωσε μαζί μας

Κωνσταντίνος Γυφτάκης: «Ήμουν στον Τομέα της Υγείας και της Πρόνοιας απ’ το ΕΠΑΛ Κυπαρισσίας. Έχω πετύχει 18.510 μόρια στον Τομέα Υγείας και για τη Σχολή μου, που είναι τα ΤΕΦΑΑ Αθηνών, έχω συγκεντρώσει συνολικά 20.590 μόρια. Έχω πάει καλύτερα σε μαθήματα που δεν περίμενα και χειρότερα σε κάποια άλλα, αλλά αυτή τη στιγμή δεν τα σκέφτομαι καν αυτά, είμαι αρκετά χαρούμενος, δεν περιγράφεται. Πετύχαμε τους στόχους μας, κι εγώ και αρκετοί συμμαθητές μου. Και τώρα ελπίζουμε για το καλύτερο, πιστεύουμε πως έχουμε “πιάσει” τις σχολές που θέλουμε απ’ την αρχή».

Ηλίας Λυμπερόπουλος: «Έγραψα 17.560. Πιστεύω πως φέτος τα θέματα ήταν αρκετά εύκολα. Σε σχέση με τις άλλες χρονιές ήταν εύκολα και βατά. Θέλω να περάσω Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών Πάτρα. Είμαι ευχαριστημένος αρκετά, αν και περίμενα παραπάνω στην Έκθεση».

Του Ηλία Γιαννόπουλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages