Τα Μεσσηνιακά προϊόντα για να αποτελέσουν αναγνωρίσιμο προϊόν στο εξωτερικό από την ταυτότητα, τέλειο συσκευασία, προώθηση πέρα από τον ανταγωνισμό αλλά κυρίως εξωστρέφεια. Αυτές είναι οι εκτιμήσεις παραγόντων της αγοράς στο εξωτερικό σύμφωνα με τον γραμματέα του επιμελητηρίου Μεσσηνίας Πάυλο Γκρέκη ο οποίος ήταν πρόσφατα στο Ηνωμένο Βασίλειο όπου μας έστειλε σχετική ανταπόκριση.
Στην ανταπόκριση του για την σελίδα μας από τις ευρωπαϊκές χώρες μας μετέφερε το κλίμα για τα ελληνικά προϊόντα τα οποία είναι ελάχιστα στην Αγγλία, ενώ στην Ευρώπη έχουν αντιμετωπίσουν το μεγάλο ανταγωνισμό ιδίως των ισπανών τα οποία κυριαρχούν στην αγορά. Επισήμανε ότι απαιτείται εξωστρέφεια με τόνωση της εμπορικής ονομασίας των προϊόντων όπως είναι το ΠΟΠ ΕΛΙΑ Καλαμάτας αλλά κυρίως γόνιμη συνεργασία όλων των φορέων και όχι με πολιτικές αποφάσεις. Να σημειώσουμε ότι στην Μ. Βρετανία όπως σε ευρωπαικές χώρες απουσιάζουν προιόντα από την Τριφυλία καθώς δεν υπάρχει εξαγωγική σχεδιαστική πολιτική παρότι είναι επώνυμα, με εξαίρεση μόνο 1-2 ποικιλίες ελαιολάδου μαζί με το εποχιακό καρπούζι ιδίως στη Γερμανία.
KYPARISSIA TV VIDEO: https://youtu.be/DYgLaIjmJ2A
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου