Ν. Πα­τσα­ρί­νος: “Τι θα κάνει η Περιφέρεια Πελοποννήσου για τον σιδηρόδρομο;” - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Παρασκευή 27 Ιουνίου 2014

Ν. Πα­τσα­ρί­νος: “Τι θα κάνει η Περιφέρεια Πελοποννήσου για τον σιδηρόδρομο;”

Ο πε­ρι­φε­ρεια­κός σύμ­βου­λος Νί­κος Πα­τσα­ρί­νος με ε­ρώ­τη­σή του προς τον πε­ρι­φε­ρειά­ρχη Πέ­τρο Τα­τού­λη τον κα­λεί να α­παν­τή­σει τι πρό­κει­ται να κά­νει η Πε­ρι­φέ­ρεια Πε­λο­πον­νή­σου για τον σι­δη­ρό­δρο­μο.Συγ­κε­κρι­μέ­να, έ­να α­πό τα ε­ρω­τή­μα­τα που του θέ­τει ο κ. Πα­τσα­ρί­νος εί­ναι:«Πι­στεύ­ε­τε, σε συ­νερ­γα­σί­α με τους Δή­μους, ό­τι με δε­δο­μέ­νες τις σι­δη­ρο­δρο­μι­κές υ­πο­δο­μές εί­ναι λά­θος να μην δρο­μο­λο­γούν­ται ά­με­σα οι προ­α­στια­κές συν­δέ­σεις α­νά νο­μό ό­πως στην πε­ρι­ο­χή Κα­λα­μά­τας προς Μεσ­σή­νη και Ζευ­γο­λα­τιό και αν­τί­στοι­χα στην πε­ρι­ο­χή Άρ­γους – Ναυ­πλί­ου; Αν ναι, τι σκο­πεύ­ε­τε να κά­νε­τε γι’ αυ­τό;»Α­κο­λου­θεί η ε­ρώ­τη­ση του κ. Πα­τσα­ρί­νου:«Στην Πε­λο­πόν­νη­σο ε­κτός α­πό το τμή­μα Κό­ριν­θος – Πά­τρα δεν έ­χει δρο­μο­λο­γη­θεί κα­νέ­να άλ­λο έρ­γο α­πό ο­ποι­ο­δή­πο­τε πρό­γραμ­μα που ν’ α­φο­ρά τον σι­δη­ρό­δρο­μο.
Θυ­μί­ζου­με:
α) Τις α­πα­νω­τές α­ό­ρι­στες υ­πο­σχέ­σεις του κ. Τα­τού­λη την προ­η­γού­με­νη πε­ρί­ο­δο για α­ξι­ο­ποί­η­ση και ε­πέ­κτα­ση μέ­σω ΣΔΙΤ του σι­δη­ρο­δρο­μι­κού δι­κτύ­ου αν και στο πρό­σφα­το πρό­γραμ­μά σας για τις πε­ρι­φε­ρεια­κές ε­κλο­γές δεν λέ­τε «κου­βέν­τα» για τον σι­δη­ρό­δρο­μο.
β) Τα 80 εκ. € που δό­θη­καν και με τη συν­δρο­μή Ευ­ρω­πα­ϊ­κών πό­ρων για τη συν­τή­ρη­ση – α­να­καί­νι­ση του με­τρι­κού σι­δη­ρο­δρο­μι­κού δι­κτύ­ου στη δι­α­δρο­μή Κό­ριν­θος – Κα­λα­μά­τα.
γ) Με­τά τη δι­α­κο­πή λει­τουρ­γί­ας της γραμ­μής α­πό τις αρ­χές του 2011 α­κο­λού­θη­σε η συ­νε­χής κα­τα­στρο­φή των υ­πο­δο­μών με τις ε­ξής ει­κό­νες: ξή­λω­μα της ί­διας της γραμ­μής, ε­ξάρ­θρω­ση αυ­τό­μα­των συ­στη­μά­των ι­σό­πε­δων δι­α­βά­σε­ων, ά­νοιγ­μα αυ­θαί­ρε­των ι­σό­πε­δων δι­α­βά­σε­ων, κα­τα­στρο­φή και βαν­δα­λι­σμός των κτι­ρί­ων και του ε­ξο­πλι­σμού τους, μέ­χρι και κίν­δυ­νος α­πο­κο­πής του σι­δη­ρο­δρο­μι­κού δι­α­δρό­μου λό­γω της α­να­πτυσ­σό­με­νης φυ­τι­κής βλά­στη­σης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages