Έκρηξη έως 170% στα τιμολόγια και 2η θέση στα παράπονα για το ρεύμα - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2021

Έκρηξη έως 170% στα τιμολόγια και 2η θέση στα παράπονα για το ρεύμα

Οι καταγγελίες των καταναλωτών για θέματα ενέργειας, από την 6η θέση το 2017, έχουν αναρριχηθεί πλέον στη 2η θέση και, από ό,τι φαίνεται, είναι ζήτημα χρόνου να καταλάβουν και την πρώτη, σύμφωνα με την ΕΚΠΟΙΖΩ Οι καταγγελίες για τις αυξήσεις στους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος έχουν εκτοξευθεί το τελευταίο τρίμηνο. 
Από την επεξεργασία των λογαριασμών που έλαβε η ΕΚΠΟΙΖΩ, διαπιστώνει αυξήσεις στο ανταγωνιστικό σκέλος του λογαριασμού από 30% – 170%! «Αποτέλεσμα είναι να αιφνιδιάζονται οι καταναλωτές, καθώς δεν ενημερώνονται για τον τρόπο υπολογισμού, δεν παρέχονται εξηγήσεις, δεν υπάρχει αιτιολόγηση και σαφώς υπάρχει αδιαφάνεια, η οποία θέτει και ζητήματα νομιμότητας ως προς μέρος του ύψους αυτού». Τα

παραπάνω αναφέρθηκαν σε διαδικτυακή ημερίδα που διοργάνωσε η ΕΚΠΟΙΖΩ, υπό την αιγίδα της ΡΑΕ, με θέμα «Τιμολόγηση ηλεκτρικής ενέργειας και προστασία των δικαιωμάτων των καταναλωτών».
 Την ημερίδα άνοιξε η πρόεδρος της ΕΚΠΟΙΖΩ, Παναγιώτα Καλαποθαράκου, με σύντομη ομιλία για τα προβλήματα των καταναλωτών και τις προτάσεις που έχουν γίνει προς τις αρμόδιες αρχές. Την ημερίδα χαιρέτισε, μεταξύ άλλων η Αλεξάνδρα Σδούκου, γενική γραμματέας Ενέργειας και Ορυκτών Πρώτων Υλών του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας. Στο ζήτημα της αδιαφάνειας, συγκεκριμένα, αναφέρθηκε η πρόεδρος της ΕΚΠΟΙΖΩ. «Η ΕΚΠΟΙΖΩ έχει θέσει, ιδίως την τελευταία τετραετία, στις κεφαλαιώδεις προτεραιότητές της την προστασία των καταναλωτών ενέργειας, δεδομένου ότι η ενέργεια, ως κοινωνικό αγαθό και καθολική υπηρεσία, θα πρέπει να είναι προσιτή, προσβάσιμη, αδιάλειπτη σε όλους τους καταναλωτές», όπως τόνισε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages