ΣΠΟΡ: ΣΤΟ ΑΜΣΤΕΡΝΤΑΜ ΤΗΣ ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΗΛΙΑΔΗΣ ΔΟΞΑΣΕ ΤΗΝ ΜΕΣΣΗΝΙΑ - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2021

ΣΠΟΡ: ΣΤΟ ΑΜΣΤΕΡΝΤΑΜ ΤΗΣ ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΗΛΙΑΔΗΣ ΔΟΞΑΣΕ ΤΗΝ ΜΕΣΣΗΝΙΑ

 


ΣΤΟ ΑΜΣΤΕΡΝΤΑΜ ΤΗΣ ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΗΛΙΑΔΗΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΜΕΣΣΗΝΙΑ ΜΑΣ





Την ΤΡΙΦΥΛΙΑ και Μεσσηνία εκπροσώπησε επάξια  ξανά ο άξιος αθλητής ΡΥΘΜΙΚΗΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ από τα Φιλιατρά που θα συμμετέχει στον αγώνα AmsterdaMMasters ο ποιος διεξάγεται στο στάδιο Sportcentrum Ookmeer καθώς αποτελεί εκεί δημοφιλές άθλημα. 

ΠΡΩΤΙΑ ΣΤΟ ΣΥΝΘΕΤΟ ΑΤΟΜΙΚΟ ΑΓΩΝΙΣΜΑ

Το Σάββατο 23/10 πραγματοποιήθηκε το AmsterdaMMasters στο Άμστερνταμ στο γήπεδο Sportcentrum Ookmeer. Κατάφερα να κατακτήσω την πρώτη θέση και στα 4 όργανα (κορδέλα, στεφάνι, μπάλα και κορινες) καθώς και τη 1η θέση στο σύνθετο ατομικό. Είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος από τα αποτελέσματα μου, αρχικά επειδή εισέπραξα πάρα πολλά και θετικά σχόλια από τους κριτές αλλα και από προπονητριες άλλων συλλόγων από το εξωτερικό, και δεύτερον διότι αγωνίστηκα ενώ είμαι σοβαρά τραυματισμενος στο πόδι μου. Έγιναν κάποια λάθη στη κορδέλα τα οποία ευτυχώς όμως δεν κατάφεραν να μου κοστίσουν την 1η θέση. Ο αγώνας αυτός για εμένα έληξε την Κυριακή καθώς προσκλήθηκα από την διοργάνωση να κάνω ένα gala με το οποίο θα έκλεινα τον αγώνα. 

 Αφιερώνω τα μετάλλια αυτά στη μητέρα μου που είναι πάντα δίπλα μου, στην προπονητρια μου και στους φίλους μου που δεν σταματούν ποτέ να με στηρίζουν. 

Next station Andorra 🇦🇩. Σε μια εβδομάδα 🙏🙏💪


Σε δηλώσεις του ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στη σελίδα μας τόνισε μεταξύ άλλων εντυπωσιασμένος ότι:



«ΣΤΙΣ 21/10 έφτασα στο Άμστερνταμ μετά από 4 ώρες καθυστέρηση που είχε η πτήση και πηγα αμέσως στο γήπεδο καθώς είχα την πρώτη προπόνηση η οποία ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία εφόσον όλα μου τα προγράμματα εκτελέστηκαν με μεγάλη επιτυχία και πολλοί κριτές έκαναν θετικά και ενθαρρυντικά σχόλια. Το γεγονός ότι με βρήκαν και μουσική σαν προσωπικά και μου είπαν όλα αυτά τα λόγια μου δίνει αρκετή δύναμη, καθώς μετά από 2 χρόνια διακοπής των αγώνων λόγω του Covid επανερχομαστε στον 1ο μεγάλο αγώνα. Αυτό είναι ξεκάθαρα μια πολύ μεγάλη πρόκριση και θέλω να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό. 

Σήμερα, 22/10 το πρωί πραγματοποιήθηκε το podium Training όπου ολοκληρώθηκε με πολύ καλά αποτελέσματα αν και ήταν πολύ δύσκολο λόγω ενός σοβαρού τραυματισμού. 

Θέλω να πάω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην προπονητρια μου Φίλιου Βαρβάρα καθώς και στη μητέρα μου και στους φίλους μου για την όλη στήριξη που μου δίνουν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages