Χ. Γριβοκωστόπουλος: “Η αξία του Brand Name ως αναπτυξιακή ταυτότητα για το μέλλον της Τριφυλίας” - KYPARISSIANEWS.COM Η ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΠΥΛΗ ΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

KYPARISSIANEWS.COM  Η ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΠΥΛΗ ΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Τετάρτη 13 Σεπτεμβρίου 2023

Χ. Γριβοκωστόπουλος: “Η αξία του Brand Name ως αναπτυξιακή ταυτότητα για το μέλλον της Τριφυλίας”

 


του Χαράλαμπου Γριβοκωστόπουλου*

Η ταυτότητα ενός προορισμού δεν είναι απλά ένα εργαλείο του marketing , είναι κάτι πολύ πιο σημαντικό που ξεπερνά ακόμα και τη ζητούμενη οικονομική ανάπτυξη ενός τόπου. Το destination brand είναι μια σύνθεση της υπερηφάνειας μας για τον τόπο και το πολιτισμό του, είναι οι αξίες μας, είναι η ελπίδα για τη νέα γενιά μας , είναι η αξιοποίηση της δημιουργικότητας που έχει ο λαός μας και είναι αποκλειστικά δική μας ευθύνη και υποχρέωση να το κάνουμε σωστά.

Είναι ευρέως αποδεκτό ότι το destination brand & branding είναι η πρώτη και πιο σημαντική ενέργεια ενός τουριστικού προορισμού. Μια διαπίστωση που προέρχεται από τους παγκόσμιους τουριστικούς φορείς αλλά και τα έργα που σήμερα εκτελούνται διεθνώς.

Το εθνικό μας σήμα πρέπει να συνθέτει  τον τουρισμό με την οικονομία ,το πολιτισμό,τις αξίες και την εικόνα ενός τόπου.

Πρέπει να εκπροσωπεί τουριστικούς προορισμούς άρα – αυτομάτως – έχει διεθνή εμβέλεια και προβολή, πράγμα που προϋποθέτει επικοινωνιακή εξωστρέφεια.

Δεν μπορεί να επιβληθεί αν δεν βασίζεται στην ευρεία αποδοχή της τοπικής κοινωνίας, άρα απαιτεί πολύ συγκεκριμένες διαδικασίες και στρατηγικές.

Για την δημιουργία ταυτότητας της Τριφυλίας θα πρέπει σε πρώτη φάση να πραγματοποιηθεί μια πλήρης ανάλυση της παρούσας κατάστασης. Που βρισκόμασταν, που είμαστε σήμερα και που θέλουμε να φτάσουμε. Έπειτα, η αναζήτηση των δραστηριοτήτων κάθε τοπικής κοινότητας του Δήμου μας θα επιδώσει μία μορφή για το τι μπορεί να βρει ο επισκέπτης στο τόπο μας. Οι αναλύσεις αυτών, θα αποκρυσταλλώσουν τους στόχους του Δήμου. Ωστόσο, αυτό δεν επαρκεί για την δημιουργία ταυτότητας. Θα πρέπει να περιγράφουν τα προϊόντα και να αποτυπωθούν οι δυνάμεις, οι αδυναμίες, οι ευκαιρίες και οι απειλές που σκιαγραφούν την πόλη. Η όλη προσπάθεια θα δημιουργήσει τάξη στην όλη σύγχυση που τυχόν θα δημιουργηθεί.

Η δημιουργία ενός branding χωρίς κάποιο συγκεκριμένο στόχο θα είναι μια προσπάθεια βραβείων .Το brand name πρέπει να είναι ξεκάθαρο και να αποτελεί μέσο ανάδειξης για την επίτευξη συγκεκριμένου σκοπού.

Η Τριφυλία έχεις ως βασικούς πυλώνες οικονομίας τον πρωτογενή τομέα παραγωγής και τον τουριστικό κλάδο.

Η θεμελίωση μιας σοβαρής εναλλακτικής πρότασης στις μορφές τουρισμού, εναρμονισμένες πάνω στους δύο άξονες που προανέφερα θα  δρομολογήσουν αναπτυξιακές προοπτικές προς όφελος των πολιτών στο άμεσο μέλλον.

Αγροτουρισμός.

Θαλάσσιος Τουρισμός και Υγρό Στοιχείο πεδιάδας και βουνών .

Συνεδριακός – Επιστημονικός.

Θρησκευτικός Τουρισμός – Τοπικής & Πολιτιστικής Παράδοσης – Ιστορικής Κληρονομιάς.

Ιατρικός Τουρισμός.

Αθλητικός Τουρισμός αναψυχής .

Όλα αυτά μπορούν να παντρευτούν κάτω από ένα ισχυρό αναπτυξιακό Brand Name με στοχευμένους άξονες προοπτικής.

Τα αγροτικά προϊόντα πρωταγωνιστούν στην Ευρώπη και τον κόσμο!

Η Τριφυλία αποτελεί δεύτερο κέντρο θερμοκηπιακής κάλυψης μετά το Τυμπάκι της Κρήτης.

Διαθέτουμε πάνω από 18 οινοποιεία και είμαστε στις πρώτες θέσεις παραγωγής και εξαγωγής εξαιρετικής ποιότητας ελαιολάδου.

Η Τριφυλία οφείλει να ισχυροποιήσει τους δεσμούς της με τον αγρότη παραγωγό δίνοντας τεράστια στήριξη και ώθηση στις αξιοθαύμαστες προσπαθείς που κάνει με μεράκι και κόπο.

Επίσης από το κομμάτι της ιδιωτικής πρωτοβουλίας μικρά ξενοδοχεία και ενοικιαζόμενα έχουν καταφέρει με μεγάλη προσπάθεια και προσωπικό – οικονομικό κόστος να κρατήσουν με αξιοπρέπεια επισκέπτες αφήνοντας τις καλύτερες θετικές εντυπώσεις.

Υπογραμμίζεται αυτό για να κατανοήσουμε ότι βασικές υποδομές υπάρχουν , από ιδιωτική πρωτοβουλία.

Είναι τραγικό με μια τεράστια επένδυση όπως αυτή δίπλα μας ,το ξενοδοχειακό συγκρότημα Costa Navarino , να μην έχουμε κάνει αναπτυξιακά, ούτε τα βασικά.

Οδικό δίκτυο σε παρακμή.

Αγροτική δρόμοι σε διάλυση.

Παραλιακά μέτωπα σε απαράδεκτη κατάσταση

Αναξιοποίητα λιμανάκια (Αγρίλης , Αγία Κυριακή)

Ιστορικά και θρησκευτικά μνημεία χωρίς σωστή διαφήμιση και προβολή.

Οφείλουμε να πούμε τουλάχιστον ένα μεγάλο ευχαριστώ στους Πολιτιστικούς, Εμπορικούς και Αγροτικούς συλλόγους και στα περισσότερα μέλη τους που κάνουν προσωπική προσπάθεια  για να αναδείξουν τον τόπο μας.

Υπάρχει συμπερασματικά μεγάλη ανάγκη για δημιουργία Ταυτότητας – σήματος για τον Τόπο μας.

Ένα σήμα που προσδοκούμε να αποφέρει τα μέγιστα στην περιοχή μας.

Γιατί η Τριφυλία δεν αξίζει περιθωριοποίηση αλλά ανάδειξη με στοχευμένους άξονες παρεμβάσεων.

*Χαράλαμπος Γριβοκωστόπουλος του Παναγιώτη Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Τριφυλίας

Υποψήφια Δήμαρχος Τριφυλίας Χάιδω Παναγιωτοπούλου του Χρήστου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages