Απάντηση Μπούζα για τις εικασίες περι Πολιτικής... - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Τρίτη 24 Μαΐου 2011

Απάντηση Μπούζα για τις εικασίες περι Πολιτικής...

Για μία ακόμα φορά στον τόπο μας αποδεικνύεται ότι την ενασχόληση με την πολιτική ,ορισμένοι τη θεωρούν ότι πρέπει να είναι αποκλειστικό προνόμιο ολίγων.
Κανείς δεν έχει ως φαίνεται το δικαίωμα
,να συμμετέχει στα κοινά με ισότιμους όρους και ιδιαίτερα αυτό το δικαίωμα δεν το έχουν οι γυναίκες. Όλοι ακούμε διάφορα για «αναγκαστικές» επιλογές των γυναικών στα ψηφοδέλτια λόγω ποσόστωσης , ενώ γνωρίζουν το αναληθές του πράγματος ..
Είναι σε όλους γνωστό ότι αρθρογραφώ σε μία σειρά έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα.
Η αρθρογραφία μου είναι επίσης γνωστό ότι είναι συγκεκριμένη και στοχευμένη.
Όποιος έχει διαβάσει τα άρθρα μου ξέρει ότι με κάθε τρόπο στηρίζω την πολιτική πρόταση του Αντώνη Σαμαρά και της Νέας Δημοκρατίας.
Ως φαίνεται ο δημόσιος αυτός λόγος πιθανόν να ενοχλεί ορισμένους οι οποίοι προσπαθούν συνεχώς να ενισχύσουν φαινόμενα εσωστρέφειας στην παράταξή μας. .
Αν κάποιοι θεωρούν ότι είναι αδίκημα να υπερασπίζομαι τις αρχές και τις θέσεις του κόμματος στο οποίο πιστεύω και το οποίο με συνέπεια υπηρετώ, ας το πουν δημόσια και ευθαρσώς.
Εγώ θα συνεχίσω να γράφω και να αγωνιώ για τον τόπο μου και την πατρίδα μου.
Δε θα σιωπήσω.
Ουδέποτε κινήθηκα υπόγεια ή δόλια.
Δεν έχω ούτε πολιτικές πλάτες ούτε προέρχομαι από πολιτικό τζάκι.
Δε χρωστώ σε κανέναν τίποτα, παρά μόνο στους συμπολίτες μου.
Η ασημαντότητά μου ότι κατάφερε στην ζωή, το κατάφερε μόνη της.
Από το δημοσιογραφικό πόρταλ Moriasnews ,μου ζητήθηκε να αρθρογραφώ και με χαρά δέχθηκα την πρόταση αυτή.
Η συμμετοχή μου στο Moriasnews εξαντλείται στα ενυπόγραφα άρθρα μου.
Θεώρησα και θεωρώ ότι είναι σημαντικό να υπάρχει και να ακούγεται πάντα με κάθε τρόπο και παντού η φωνή της παράταξής μου.
Εγώ ότι γράφω το υπογράφω και για αυτό κρίνομαι.
Δεν είχα ποτέ ούτε και θα έχω στο μέλλον σχέση με παραπολιτικά σχόλια, κουτσομπολιά ή φήμες.
Αυτά τα αφήνω σε άλλους.
Κινούμαι στο προσκήνιο και στο φως του ηλίου και στη ζωή και στην πολιτική.
Τιμώ και σέβομαι εξίσου όλα τα στελέχη της παράταξής μου και μαζί τους έδωσα στο παρελθόν αλλά και θα δώσω στο μέλλον, κοινούς αγώνες.
Είναι άστοχη τουλάχιστον δημοσιογραφικά η σύνδεσή μου με ένα σχόλιο που στοχεύει να με φέρει σε αντιπαράθεση με τον κ. Άγγελο Κωτσιόπουλο.
Αν δεν είναι άστοχη, είναι σκόπιμη .
Για να είμαι ξεκάθαρη, ανήκω στους απλούς ανθρώπους της παράταξης και θα μείνω σ΄ αυτούς. ..απλός στρατιώτης!
Ας το καταλάβουν ,όσοι θέλουν με αγωνία να τους..αδειάσω τη γωνία..!
Όποια προσπάθεια και αν κάνουν δε θα με βρουν ποτέ πίσω από παρασκήνια. Άλλωστε η πορεία μου στην πολιτική μέχρι τώρα το έχει δείξει αυτό.
Αντωνία Μπούζα Κωνσταντέλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages