Χρυσάφι το λάδι στη Γερμανία και όχι δυστυχώς όχι στη Μεσσηνία! - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Κυριακή 22 Μαΐου 2011

Χρυσάφι το λάδι στη Γερμανία και όχι δυστυχώς όχι στη Μεσσηνία!

ΧΡΥΣΑΦΙ της Μεσσηνίας το λάδι λέμε στο τόπο μας όμως πωλείται σε τιμή χρυσού το λάδι στη Γερμανία! Η απόλυτη ξεφτίλα όταν πωλείται απο ον παραγωγό με 2€ φτάνει φτάνοντας σε χώρα της Ε..Ε με πολύ τρελό καπέλλον!

Δείτε τις φωτογραφίες από γερμανικά σουπερμάκετ! Γενικά είμαι άνθρωπος ολιγαρκής. Δεν μου αρέσουν τα κραυγαλέα σε οποιοδήποτε τομέα της ζωής μου έτσι λοιπόν και τα σούπερ μάρκετ που συχναζω στην Γερμανία διαλέγω τα μεσαίας κλίμακας απο άποψη προσφοράς όσο και τιμών. Η υπερχώροι απλά με αγχώνουν.
Που θα έβρισκα όμως ελληνικό κριθαρακι; Μόνο σε ένα υπερκατάστημα που για να το διασχίσεις χρειάζεσαι μια ώρα με ποδήλατο;
Πριν... όμως φτάσω καλά καλά στον διάδρομο με τα διεθνή προϊόντα πέρασα απο το ράφι με τα ελληνικά ελαιόλαδα και εκεί έμεινα.Και όταν λέω έμεινα εννοώ πως δεν ξεκολούσα τα ματιά μου πάνω απο τις τιμές του έξτρα παρθενου ελαιολάδου.
Τρεις ποικιλίες κρητικές άνω των 15 € το κιλό ενώ αρκετά αλλά με 13 και 12!
Το οικονομικοτερο λάδι απο μείγμα διαφόρων ειδών ήταν 6 € το κιλό,το οποίο εχω δοκιμάσει και μάλλον φέρνει σε σπορέλαιο.Αναρωτιέμαι εγώ τώρα .
Πως είναι δυνατόν το λάδι αυτό να φεύγει από τα χέρια του παραγωγού με 2 € και λιγότερα και εγώ να το αγοράζω στην Γερμανία 16 €; Τι συμβαίνει με τους αγροτικούς συνεταιρισμους;Αν δεν κάνω λάθος δημιουργήθηκαν για να γεφυρωσουν το χάσμα και όχι να το διευρύνουν. Πηγή: adena-gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages