Φοιτητές στο ΤΕΙ Καλαμάτας θα στείλουν ηχηρό μήνυμα - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Τρίτη 17 Μαΐου 2011

Φοιτητές στο ΤΕΙ Καλαμάτας θα στείλουν ηχηρό μήνυμα

Μπήκαμε μέσα… Ρωτήσαμε και μας απάντησαν με κάθε ειλικρίνεια… Το report24.gr μπήκε στο ΤΕΙ Καλαμάτας και ρωτάει τους φοιτητές για της εκλογές της Τετάρτης. Δεν το επισκεφθήκαμε τυχαία. Είναι ένα από τα ΤΕΙ Πανελλαδικά που θα πληγεί από την Καλλικρατική τακτική και την κατάργηση δύο σχολών της ΣΤΕΓ. Ο Γιώργος από την Πάτρα που σπουδάζει στο ΤΕΙ μας είπε…. «Όπως μας απαξιώνει η Υπουργός και η κυβέρνηση έτσι θα απαξιώσουμε και εμείς το έργο τους που δεν είναι άλλο από το να καταστρέψει την σχολή μας…» Η Μαρία από την Θεσσαλονίκη επίσης τόνισε….
«Εγώ δεν ανήκω κάπου και όλο αυτό το πολιτικό θέμα μέσα στο ΤΕΙ δεν μου άρεσε ποτέ. Αλλά φέτος θέλω να δώσω μια απάντηση με την ψήφο μου απέναντι σε αυτούς που άφησαν άνεργο τον πατέρα μου και οι σπουδές μου έγιναν από χαρά και ελπίδα βάρος και αγωνία…» Ο Κωνσταντίνος διανύει φέτος την τελευταία του χρονιά ενώ κατάγεται από την Αθήνα μας εξομολογείτε…. «Ήμουν πάντα στον χώρο της Αριστεράς από οικογενειακή παράδοση αλλά και απέναντι σε όλα τα καπιταλιστικά συστήματα που είναι απέναντι στα δικαιώματα του εργαζομένου. Μετά όμως από όλα αυτά που έχουν γίνει στο κέντρο της Αθήνας κοντά στην περιοχή που μεγάλωσα με τον φόνο του άτυχου 44χρονου πατέρα κάπου την έχω δει αλλιώς την δουλειά. Δεν ξέρω αν θα πάω καν να ψηφίσω, να στηρίξω τι…; άλλωστε το μέλλον μου μετά το πτυχίο θα είναι μάλλον στο εξωτερικό για κάτι καλύτερο..»
Η Χρύσα από την Κορινθία μας επισήμανε… «Η σχολή που τελειώνω είναι από ότι ακούω πλέον από τις πιο απαξιωμένες σε ολόκληρη την Τριτοβάθμια εκπαίδευση. Μετά από αυτό μπορεί να ξαναδώσω του χρόνου εξετάσεις να περάσω κάπου που το πτυχίο μου να έχει αξία. Όσο για τις εκλογές μας απάντησε με νόημα.. Ναι θα ψηφίσω γιατί πιστεύω ότι η αποχή δεν είναι λύση, η απάντηση στα προβλήματα δεν έρχεται με αποχή αλλά με συμμετοχή.» Τέλος ο Αντώνης ο οποίος κατάγεται από την Κρήτη μας είπε… «Μέχρι σήμερα ποτέ δεν είχα πάει να ψηφίσω αλλά φέτος θέλω να στείλω και εγώ το μήνυμα μου σε όλους αυτούς που τα καλύτερα χρόνια μας τα όνειρά μας τα κλέβουν στον βωμό της δικής τους κρίση… Δεν φταίμε σε τίποτα εμείς αλλά εμείς η δική μας η γενιά θα τα πληρώσει όλα.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages