Τον…”φάγανε” τον δήμαρχο της Τριφυλίας…! - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

Τον…”φάγανε” τον δήμαρχο της Τριφυλίας…!

ΟΙ καμπάνες για το Δήμο Τριφυλίας είχαν ηχήσει από νωρίς. Από αστοχίες, λάθη, δημοσιεύματα, σαν υποβρύχιο που έγερνε σαν αυτά που αγόρασε η χώρα από την εμμονή κάποιων γραβατωμένων. Η Τριφυλία είχαμε τονίσει ότι έχει ένα μεγάλο εύρος δράσης και δεν είναι απλά ο 2ος Δήμος στη Μεσσηνία και ο 4ος στη Πελοπόννησο αλλά κάτι ευρύτερο.
Ο νυν Δήμαρχος όμως δεν φέρει μόνος του την ευθύνη. Σήκωσε στις πλάτες του γερό φορτίο, αλλά δεν άντεξε. Οι ισορροπίες, οι χειρισμοί αλλά κυρίως το γεγονός ότι είχε χαθεί η επαφή με τους πολίτες ήταν κομβικά σημεία για την διάλυση της παράταξης της πλειοψηφίας που ήδη είχε αποδιοργανωθεί. Όμως υπάρχουν και άλλα που θα επισημάνουμε σε ευθύτερο χρόνο...
Την απόφασή του να μην κατέλθει ξανά ως υποψήφιος Δήμαρχος ο Κώστας Κόλλιας, ανακοίνωσε σήμερα ο ίδιος. Στη δημοσιοποίησή της απόφασής του αυτή σημειώνει χαρακτηριστικά: «Όπως γνωρίζετε είχα από καιρό εκφράσει την πρόθεσή μου να συνεχίσω τον αγώνα ως Δήμαρχος στο Δήμο Τριφυλίας. Ήδη διαμορφώθηκαν ερήμην μου διαφορετικές καταστάσεις. Μ’ αυτές ως δεδομένες είναι προφανές ότι η μακρόχρονη προσωπική μου διαδρομή, η παραταξιακή μου συνείδηση και συνέπεια και το πολιτικό μου ήθος δεν μου επιτρέπουν να γίνω μέρος μιας περαιτέρω διάσπασης της παράταξής μου αλλ’ αντίθετα να συμβάλω με τη στάση μου στην ενότητά της. Είναι αυτονόητο ότι την εντολή του Τριφυλιακού Λαού θα την υπηρετήσω με την ίδια υπευθυνότητα ως το τέλος. Τα λοιπά στον καιρό τον δέοντα.Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΡΙΦΥΛΙΑΣ ΚΩΣΤΑΣ ΚΟΛΛΙΑΣ»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages