ΔΕΝ ΔΙΑΣΠΑ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ Ο ΚΟΛΛΙΑΣ- ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΗΘΟΣ ΔΙΔΑΣΚΕΙ Ο ΝΥΝ ΔΗΜΑΡΧΟΣ - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2014

ΔΕΝ ΔΙΑΣΠΑ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ Ο ΚΟΛΛΙΑΣ- ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΗΘΟΣ ΔΙΔΑΣΚΕΙ Ο ΝΥΝ ΔΗΜΑΡΧΟΣ

ΣΕ μια σημαντιική δήλωση προέβη ο Δήμαρχος Τριφυλίας για τις εξελίξεις που καταγράφονται με τις υποψηφιότητες που εκδηλώνονται στο Δήμο το τελευταίο χρονικό διάστημα. Στην δήλωσή του ο σημερινός Δήμαρχος μιλά για την ενότητα της παράταξης που ηγήθηκε αφήνοντας όμως το ενδεχόμενο να προβεί σε νέες δηλώσεις στο άμεσο μέλλον. Θυμίζουμε ότι σε πρόσφατες δηλώσεις του είχε αναφέρει ότι θα παραμείνει...στρατιώτης του πολιτικού φορέα που τον ανέδειξε. Με βάση τα νέα δεδομένα ο κ. Κόλλιας θεμελιώνει την στάση του με ενότητα ώστε να προχωρήσει στο έργο της. Παράλληλα σε ότι αφορά το έργο της Δημοτικής αρχής θα κάνει ανακοινώσεις στο μέλλον ώστε να αναλυθούν οι προσπάθειες που έγιναν επί δημαρχοντίας του. Η δήλωση το κ. Κόλλια αναλύεται παρακάτω ως ακολούθως:
   "Όπως γνωρίζετε είχα από καιρό εκφράσει την πρόθεσή μου να συνεχίσω τον αγώνα ως Δήμαρχος στο Δήμο Τριφυλίας.  Ήδη διαμορφώθηκαν ερήμην μου διαφορετικές καταστάσεις.  Μ’ αυτές ως δεδομένες είναι προφανές ότι η μακρόχρονη προσωπική μου διαδρομή, η παραταξιακή μου συνείδηση και συνέπεια και το πολιτικό μου ήθος δεν μου επιτρέπουν να γίνω μέρος μιας περαιτέρω διάσπασης της παράταξής μου αλλά αντίθετα να συμβάλω με τη στάση μου στην ενότητά της.  Είναι αυτονόητο ότι την εντολή του Τριφυλιακού Λαού θα την υπηρετήσω με την ίδια υπευθυνότητα ως το τέλος.  Τα λοιπά στον καιρό τον δέοντα." Αξίζει να τονίσουμε ότι με την πολιτική του στάση ο νυν Δήμαρχος διδάσκει πολιτικό ήθος με στόχο να συμβάλλει στο μέλλον του Δήμου και να συνεχίσει από οποιοδήποτε μετερίζι και εκλαμβάνουμε την δήλωσή του ως μια ειλικρινή πρόθεση να είναι παρών άσχετα αν η διάλυση της παράταξή του αποτελεί αντικείμενο πολιτικής ανάλυσης στην οποία όμως έχουν συμβάλλει  αστάθμητοι ή άλλοι παράγοντες...ΙΩΑΝ. ΜΠΟΖΙΚΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages