
Ο μοναδικός… πονοκέφαλος που παραμένει, αφορά στον περιμετρικό δακτύλιο της Καλαμάτας και ειδικά στο τμήμα μετά τον κόμβο του «Καρέλια».
ΟΙ θετικές εξελίξεις έρχονται τώρα, οπότε και από τα 844 εκατομμύρια ευρώ που κοστίζει το έργο συνολικά, μόλις τα 340 προέρχονται από πόρους του ελληνικού δημοσίου.
100.000.000 ευρώ βάζει η κατασκευάστρια εταιρεία, 80 εκατομμύρια θα εισπραχθούν από τα διόδια όσο το έργο κατασκευάζεται και τα υπόλοιπα προέρχονται από δάνεια 35 τραπεζών, οι μισές περίπου από τις οποίες είναι ελληνικές και οι υπόλοιπες ξένες.
Συγκρατημένη αισιοδοξία εξέφρασαν σχεδόν όλοι οι σύμβουλοι, ενώ κάποιοι επέρριψαν ευθύνες στο πολιτικό σύστημα για την τεράστια καθυστέρηση, με τον περιμετρικό να βρίσκεται πάντα στο επίκεντρο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου