Π. Νίκας: “Θα εξακολουθήσω να είμαι στα κοινά, εγώ δεν είμαι για το καφενείο” - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Σάββατο 18 Νοεμβρίου 2023

Π. Νίκας: “Θα εξακολουθήσω να είμαι στα κοινά, εγώ δεν είμαι για το καφενείο”


ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ”
 “Εγώ δεν είμαι για το καφενείο. Είμαι άνθρωπος της δράσης. Και προφανώς υπάρχουνε πάρα πολλά επίπεδα και πάρα πολλοί χώροι για να δρας. Και πολιτικοί χώροι”, ανέφερε ο απερχόμενος περιφερειάρχης Πελοποννήσου, Παναγιώτης Νίκας. Αφορμή για αυτή την αναφορά του κ. Νίκα ήταν ερώτηση για το αν οι προσπάθειες που κατέβαλε προκειμένου να επαναλειτουργήσει ο σιδηρόδρομος στην Πελοπόννησο έχουν φτάσει σε τέτοιο σημείο ώστε να συνεχιστούν και τα επόμενα χρόνια, έστω χωρίς τον ίδιο στην Περιφέρεια Πελοποννήσου. Ο κ. Νίκας έδειξε ότι ακόμη και χωρίς την ιδιότητα του αιρετού θα παρεμβαίνει για να υποστηρίξει το έργου και να παρουσιάσει τις απόψεις του. 
Είπε χαρακτηριστικά: “Στα κοινά θα εξακολουθήσω να είμαι αλλά η φωνή σας έχει πολύ μεγάλη σημασία και η πένα σας και ο λόγος σας. Το κύριο αναπτυξιακό έργο για την Πελοπόννησο πρέπει να είναι η επαναλειτουργία του τρένου” είπε ο κ. Νίκας… Ερωτηθείς -κατά τη διάρκεια δηλώσεων που έκανε το μεσημέρι στα γραφεία της Περιφερειακής Ενότητας Μεσσηνίας- ειδικά για την αναφορά του ότι “στα κοινά θα εξακολουθήσω να είμαι” ο κ. Νίκας είπε ότι “θα έχουμε την ευκαιρία να πούμε διάφορα πράγματα. Προφανώς εγώ από την πορεία μου και αυτά τα οποία έλεγα σε όλη μου τη ζωή, αυτά θα εξακολουθήσω να λέω ακόμα. Και φεύγοντας έχω να πω μερικά πράγματα και προφανώς θα πάρετε και μία έκδοση για ό,τι κάναμε αυτά τα τέσσερα χρόνια, τα οποία σας βεβαιώνω ότι ήτανε ηρωικά χρόνια. Και τα μεγαλύτερα εμπόδια σε μένα δεν τα έφερε η “Νέα Πελοπόννησος” ούτε ο κ. Τατούλης. Αυτά έχω μεγάλη εμπειρία για να τα ξεπερνάω. Από αλλού είχα τα προβλήματα μια τριετία ολόκληρη”. Τέλος ο περιφερειάρχης σημείωσε ότι “προφανώς στον κ. Πτωχό (ο επόμενος περιφερειάρχης) θα παραδώσουμε με τις δημοκρατικές διαδικασίες οι οποίες επιβάλλονται. Θα γίνει αναλυτική παράδοση σε όλα τα θέματα, για τα οποία εγώ θα έχω ευθύνη, προσωπική, για όλα τα ζητήματα”. Στ.Μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages