ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ-ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ : ΣΤΗΝ ΛΑΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ… - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Κυριακή 24 Απριλίου 2022

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ-ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ : ΣΤΗΝ ΛΑΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ…


ΓΡΑΦΕΙ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΑΝΟΣ

 Συνήθως κάθε Σάββατο που επισκέπτομαι την αγορά της Κυπαρισσίας δε παραλείπω σε ένα τετράγωνο πιο κάτω δίπλα απ' το στεγνωτήριο του Τερζή στη γωνία να επισκέπτομαι έναν καλό μου φίλο.Είναι ο Δάμωνας ένας σκύλος θαμώνας, παραπεταμένος και παντελώς αγνοημένος από τους ανθρώπους.Είναι οπτικά υπέρβαρος και άρρωστος. οπως μου εχουν πει σε προγενέστερο χρόνο κάποιοι όταν ειχα ενδιαφερθεί γι αυτόν.

Σήμερα τον βρήκα δυο μέτρα πιο κάτω, διοτι εκει που στεκόταν ανήμπορος σκάβουν το πεζοδρομιο και προφανώς κάποιοι τον μετακίνησαν...

Του έπιασα τη κουβέντα.

--Γεια σου Δαμωνα τι κανεις ..Εχω να σε δω μια βδομάδα..Καλά εισαι;

--Γεια σου καλέ μου φίλε χαιρομαι που σε ξαναβλεπω και σε ευχαριστώ πολυ για το ενδιαφέρον σου να ασχολείσαι με μένα ένα ελεεινό ζώο....

--Μη το λες αυτό εισαι αξιόλογος και όλοι εχουν ενδιαφέρον και θέλουν το καλό σου..

--Δεν ειναι έτσι ..περνάει πολύς κόσμος εδώ αλλά δε μου μιλάνε ..Δε με αγγίζουν γιατί είμαι βρώμικος.. Δε με πάνε στο γιατρό.Τους άκουσα να λένε οτι έχω ανίατη αρρώστια ,υποπτεύομαι οτι μου λένε ψέμματα  μου πετάνε μόνο ενα ξεροκόμματο και φεύγουν.Ειναι αλληλεγγύη αυτό;..Αλήθεια εσύ γιατι κουβεντιάζεις με μένα;.

--Το βρίσκω ενδιαφέρον και γιατι βρίσκω αρετές που μ΄αρέσουν πάνω σου Δάμωνα..Υπομονή, πίστη, ανεχτικότητα, αθωώτητα,  συγχωρητικότητα....Ξέρεις εσύ αυτά σήμερα να υπάρχουν στους ανθρώπους;.Έ λοιπόν σου λέω οτι δεν υπάρχουν..

--Και τι υπάρχει δηλαδή;

--Αυτό που βλέπεις δίπλα σου..Το πως ο άνθρωπος να ζήσει καλύτερα εδώ στη γη..Φτιάχνουν μεγάλους δρόμους και πεζοδρόμια καλλωπίζουν ότι εξωτερικό φαίνεται θάβοντας ταυτοχρονα ότι εσωτερικό δε φαίνεται,ενδιαφέρονται για ευδαιμονία, αυταρέσκεια, σαρκολατρεία..

--Και περιμένετε και Ανάσταση!!...

--Ναι περιμένουμε και την Ανάσταση που είναι μόνο για μας..Δυστυχώς για σας τους σκύλους νομίζω δεν υπάρχει!!..

--Για μας δεν υπάρχει!!!...Ναι αλλά υπάρχει ενας δίκαιος θεός !!

--Αυτό  είναι αλήθεια...

--Αφου είναι αλήθεια ας ελπίζουμε και μεις σε μιας "iδιότυπης μορφής αναστασης" νομίζω το δικαιούμαστε..

Ναι Δάμωνα..Καλή ανάσταση!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages