Προ των πυλών ο οδικός άξονας Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Δευτέρα 29 Μαΐου 2023

Προ των πυλών ο οδικός άξονας Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη


Σημαντικές συμβάσεις έργων υπεγράφησαν μέσα στο 2023, αυξάνοντας το ανεκτέλεστο υπόλοιπο των υπογεγραμμένων συμβάσεων των κατασκευαστικών ομίλων πάνω από 10 δισ. ευρώ, ενώ νέα σημαντικά έργα βαίνουν προς υπογραφή, καθώς και άλλα υπό δημοπράτηση. Ένα από τα μεγάλα έργα που υπογρ
άφηκε ήταν το Flyover, που εντάσσεται στην ευρύτερη αναβάθμιση της Ανατολικής Περιφερειακής Οδού Θεσσαλονίκης, προϋπολογισμού 373,2 εκατομμυρίων ευρώ. 
Πρόκειται για κομβικό έργο υποδομής, καθώς θα διασφαλιστεί καλύτερη σύνδεση με το αεροδρόμιο “Μακεδονία”, την Εγνατία Οδό, τη νότια Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική, έχοντας πολυεπίπεδη θετική επίδραση στην οικονομία και στην καθημερινή ζωή των κατοίκων. Aνάδοχος του έργου είναι η κοινοπραξία Άβαξ-Μυτιληναίος και η κατασκευή, που θα υλοποιηθεί μέσω ΣΔΙΤ, αναμένεται να διαρκέσει τέσσερα χρόνια, ενώ εκτιμάται ότι θα δημιουργηθούν περισσότερες από 1.000 θέσεις εργασίας. Στο μέτωπο του ΒΟΑΚ είχαμε την υπογραφή των συμβάσεων για τα δύο τμήματα: το Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος, προϋπολογισμού 169 εκατ. ευρώ, με ανάδοχο την Άκτωρ, και το τμήμα Χερσόνησος-Νεάπολη, ύψους 359 εκατ. ευρώ (με ΦΠΑ), το οποίο υπεγράφη στις 23 Απριλίου 2023. Το έργο εκτελεί το σχήμα ΓΕΚ Τέρνα – Άκτωρ Παραχωρήσεις – Ιntrakat. Υλοποιείται με τη μέθοδο ΣΔΙΤ και έχει περίοδο ολοκλήρωσης τα 30 χρόνια, εκ των οποίων τα πρώτα 4 έτη αφορούν την περίοδο των κατασκευών. Τον περασμένο Φεβρουάριο υπεγράφη και η σύμβαση για το οδικό έργο “Μπράλος-Άμφισσα”, ως τμήμα του διαγώνιου οδικού άξονα “Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο”, προϋπολογισμού 285 εκατ. ευρώ, με ανάδοχο την Άβαξ. 
Ο συγκεκριμένος οδικός άξονας συνιστά τμήμα του διεθνούς οδικού δικτύου Ε-65 και αποτελεί τον συνδετήριο άξονα μεταξύ των Αυτοκινητοδρόµων ΠΑΘΕ και Ιονίας Οδού, εξυπηρετώντας διαδρομές από την Κεντρική και Βόρεια Ελλάδα προς περιοχές της Δυτικής και Νότιας Ελλάδας. Ένα ακόμα μεγάλο οδικό έργο που αναμένεται να κατασκευαστεί (η σχετική σύμβαση υπεγράφη προ μηνών), βελτιώνοντας σημαντικά τις μετακινήσεις στην ευρύτερη περιοχή, είναι η Παράκαμψη Χαλκίδας και Ψαχνών, με ανάδοχο τη Mytilineos. 
Η διάρκεια του έργου έχει οριστεί σε 48 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης. Το κόστος του έργου ανέρχεται σε 210 εκατ. ευρώ (169,35 εκατ. ευρώ χωρίς ΦΠΑ). Το κυρίως έργο έχει κόστος με ΦΠΑ 125 εκατ. ευρώ και η προαίρεση άλλα 85 εκατ. ευρώ. Περιλαμβάνει δύο οδικά τμήματα: το πρώτο από τη Νέα Λάμψακο μέχρι τη Σήραγγα Βαθροβουνίου, μήκους 2 χλμ., και στη συνέχεια στο τμήμα Σήραγγα Βαθροβουνίου μέχρι τα Ψαχνά, μήκους 14,7 χλμ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages