ΤΙΜΗΘΗΚΕ από την Μητρόπολη Τριφυλίας και Ολυμπίας η προσφορά Κυπαρίσσιου πρωτοψάλτη - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Παρασκευή 19 Μαΐου 2023

ΤΙΜΗΘΗΚΕ από την Μητρόπολη Τριφυλίας και Ολυμπίας η προσφορά Κυπαρίσσιου πρωτοψάλτη


Τον πρωτοψάλτη του Ιερού Ναού Αγίου Αθανασίου Κυπαρισσίας Ευστάθιο Τσολαρίδη, που αποχωρεί, τίμησε για τη μακρόχρονη προσφορά του ο μητροπολίτης Τριφυλίας και Ολυμπίας κ. Χρυσόστομ
ος, το απόγευμα της Τρίτης μετά το πέρας του πανηγυρικού εσπερινού, απονέμοντάς του τιμητικό έπαινο και μια εικόνα του Αγίου Χαραλάμπους. 
 Ιδιαίτερα θερμά ήταν το λόγια του μητροπολίτη, ο οποίος μεταξύ άλλων σημείωσε: «Η τοπική μας Εκκλησία του απονέμει το δίκαιο έπαινό της, την άκρατη ευαρέσκειά της αλλά και την ευγνωμοσύνη της για όσα μόχθησε, αλλά κυρίως και προπάντων για το ήθος του, την ακεραιότητά του. Δε λέω για τη φωνή του που είναι το αηδόνι της Μητροπόλεώς μας. Δεν έκρυψε το τάλαντό του, αλλά το αξιοποίησε όχι για προβολή δική του, αλλά για δόξα του ονόματος του Θεού. 
Η συνεργασία μας των 16 και πλέον ετών με αναγκάζει να καταθέσω την ευγνωμοσύνη μου και την ευχαριστία μου, είχε την ευλογία να αρπάζει κόσμο και να τον παραδίδει στο Θεό με την καταπληκτική του φωνή». Από την πλευρά του ο κ. Τσολαρίδης ευχαριστώντας τον κ. Χρυσόστομο σημείωσε: «Είμαι βαθύτατα συγκινημένος και σας ευχαριστώ πολύ για την τιμή, την πολύ μεγάλη τιμή που κάνετε απόψε σε εμένα, αναγνωρίζοντας την ιεροψαλτική προσφορά μου από 20ετίας και πλέον στον Ιερό Ναό του Αγίου Αθανασίου Κυπαρισσίας. Είμαι βέβαιος ότι σε αυτό βοήθησε και ο Άγιος Αθανάσιος ώστε στα 86 χρόνια μου η υγεία μου να είναι καλή και πιστεύω ακόμη ότι στη συνέχεια θα με βοηθήσει να συνδράμω τους συναδέλφους μου, ως βοηθός πλέον. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ». 
 Ο Ευστάθιος Τσολαρίδης γεννήθηκε στις 4/1/1938. Ο πατέρας του ήταν από τη Μικρά Ασία, ενώ η μητέρα του από την Άνω Πόλη Κυπαρισσίας, το γένος Αντωνοπούλου. Ήταν 4 αδέρφια, 2 αγόρια και 2 κορίτσια. Έζησε 15 χρόνια στη Σκύδρα Εδέσσης και επέστρεψε στην Κυπαρισσία σε ηλικία 15 χρονών. Πρώτος διδάσκαλός του στη βυζαντινή μουσική υπήρξε ο κ. Κατσούρας πρώτος ψάλτης της Αγίας Τριάδος. Πήγε φαντάρος, σπούδασε δίπλα στον αείμνηστο Αθανάσιο Καραμάνη στη Θεσσαλονίκη, όπου έλαβε και βεβαίωση Ψαλτικής Τέχνης. Επέστρεψε στην Κυπαρισσία, όπου έγινε πρώτος ψάλτης Αγίας Τριάδος για πολλά χρόνια, όπου γνώρισε και τη σύζυγό του Πολυξένη, το γένος Χούντρα Παναγιώτη από την Άνω Πόλη Κυπαρισσίας. Έπειτα έγινε πρώτος ψάλτης στον Ι.Ν. Ευαγγελιστρίας και από το 2002 πρώτος ψάλτης του Ιερού Ναού Αγίου Αθανασίου Κυπαρισσίας. ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages