ΠΑΓΩΤΟ ,ΜΠΥΡΑ, ΑΝΤΗΛΙΑΚΟ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ - KYPARISSIANEWS.COM Η ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΠΥΛΗ ΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

KYPARISSIANEWS.COM  Η ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΠΥΛΗ ΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΠΡΩΙΝΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΣΤΙΣ 8

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2022

ΠΑΓΩΤΟ ,ΜΠΥΡΑ, ΑΝΤΗΛΙΑΚΟ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ


Προϊόντα που καταναλώνονται κατά κύριο λόγο το καλοκαίρι όπως παγωτά, μπύρες, αναψυκτικά, αλλά και προϊόντα αντιηλιακής φροντίδας, κατέγραψαν το φετινό καλοκαίρι σημαντική αύξηση πωλήσεων συγκριτικά με πέρυσι, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας NielsenIQ. Θεαματική ήταν η άνοδος ωστόσο στα αντίστοιχα σουπερ μάρκετ σε τουριστικές περιοχές,
όπως τα νησιά, η Πελοπόννησος και η Κρήτη. Η καλή φετινή εικόνα του τουρισμού έδωσε παράλληλα ώθηση και συνολικά στον τζίρο των σούπερ μάρκετ, ο οποίος τονώθηκε κατά 11% το τρίμηνο του καλοκαιριού. 
Σύμφωνα με την έρευνα, εκτός της επίδρασης των πληθωριστικών πιέσεων φέτος, το τρίμηνο Ιούνιου-Αυγούστου, παρατηρήθηκε συνάμα κι διεύρυνση της ζήτησης κι «εκτόξευση» πωλήσεων στις πρωταθλήτριες τουριστικές περιοχές. Σε ό,τι αφορά τα επιμέρους προϊόντα όπως οι μπίρες που διατίθενται στα σούπερ μάρκετ και «πρωταγωνιστούν» τους θερινές μήνες, ενώ συνολικά οι πωλήσεις «διαστάλθηκαν» κατά 5,6% σε επίπεδο χώρας, σχεδόν διπλάσια ήταν η αύξηση σε νησιά, Κρήτη και Πελοπόννησος αγγίζοντας το 10,8%. Στα αναψυκτικά τα ίδια ποσοστά διαμορφώθηκαν στο 11,2% και 16,7% αντίστοιχα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:


Pages