Πώς «μοιράζεται» το καλάθι μεταξύ ελληνικών και πολυεθνικών brands – Ανατροπή στην κορυφαία θέση – Τι αποκαλύπτει η μελέτη της Kantar
Γράφει η Ξανθή Γούναρη
Με την ακρίβεια να ροκανίζει το εισόδημα των νοικοκυριών και την ιδιωτική ετικέτα να ανεβάζει στροφές προκειμένου να μισογεμίσει το «καλάθι του νοικοκυριού», ενδιαφέρον έχει να δούμε ποιες είναι οι δημοφιλέστερες μάρκες που επιλέγουν οι Έλληνες καταναλωτές από τα ράφια των σούπερ μάρκετΣτη δέκατη έκδοση της μελέτης Brand Footprint της εταιρείας ερευνών Kantar καταγράφεται η «δύναμη» χιλιάδων εμπορικών σημάτων σε 52 χώρες, οι οποίες αντιπροσωπεύουν το 87% του παγκόσμιου ακαθάριστου εγχώριου προϊόντος, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας.
Εξετάστηκε συνολικά ο κλάδος των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων (FMCGs – Fast-Moving Consumer Goods) και ξεχωριστά οι τομείς τροφίμων, ροφημάτων και ποτών, προσωπικής περιποίησης και υγιεινής, φροντίδας σπιτιού και γαλακτοκομικών προϊόντων.
Ανατροπή στην κορυφή
Το 2021 στην κορυφαία θέση της κατάταξης των brands που αγοράζονται περισσότερο στην Ελλάδα βρέθηκε η Coca-Cola, που ξεπέρασε τα Μπισκότα Παπαδοπούλου (σ.σ. είχε πάρει την πρωτιά το 2020), στη συνολική κατηγορία των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου