Σφοδρή αντίδραση της Χάιδως Παναγιωτοπούλου με Διασπορά ψευδών ειδήσεων για άνανδρους λόγους μικροπολιτικής - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2023

Σφοδρή αντίδραση της Χάιδως Παναγιωτοπούλου με Διασπορά ψευδών ειδήσεων για άνανδρους λόγους μικροπολιτικής

Σφοδρή είναι η αντίδραση της επικεφαλής της παράταξης «Τριφυλία Πρωταγωνίστρια», Χάιδως Παναγιωτοπούλου, επειδή, όπως τονίζει με δημοσίευσή της στο facebook, διαδό

θηκε ψευδώς ότι η ίδια και παρατάξεις της αντιπολίτευσης στο
Δημοτικό Συμβούλιο Τριφυλίας, στη συνεδρίαση της Παρασκευής, δεν ψήφισαν το θέμα «Έγκριση οικονομικού απολογισμού έτους 2021 της Αθλητικής Ένωσης Δίων ο Κυπαρισσεύς». Στη δημοσίευση της κας Παναγιωτοπούλου στο facebook το Σάββατο και ώρα 6.33 μ.μ. αναγράφεται: «Φίλοι μου, πιστεύω ακράδαντα ότι η αξιοπρέπεια είναι αθόρυβη! Όμως, ταυτόχρονα πιστεύω ότι το δίκαιο δεν πρέπει να υποχωρεί στο άδικο. 
Για αυτό με την ανάρτηση αυτή θα σας απασχολήσω 2 λεπτά από το χρόνο σας για να σας ενημερώσω ότι στη χθεσινή (σ.σ. την Παρασκευή) συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Τριφυλίας, εγώ προσωπικά, η παράταξή μου και οι υπόλοιπες παρατάξεις της αντιπολίτευσης ψήφισαν ΝΑΙ στην έγκριση του απολογισμού της Αθλητικής Ένωσης Τριφυλίας “Δίων ο Κυπαρισσεύς” και το θέμα εγκρίθηκε από όλο το Δημοτικό Συμβούλιο εκείνη τη στιγμή. Επειδή διαδόθηκε ψευδώς χθες (σ.σ. την Παρασκευή) το βράδυ το αντίθετο, και μάλιστα ονομαστικά για το πρόσωπό μου, σε ευρύ κύκλο προσώπων εντός καταστήματος της πόλης της Κυπαρισσίας, ευθύς μόλις καθαρογραφούν τα πρακτικά και η απόφαση του θέματος θα τα θέσω υπόψη σας. 
Εκείνος που το έκανε και το έχω πληροφορηθεί ποιος είναι, το έπραξε ενώ γνωρίζει πολύ καλά την αλήθεια, για άνανδρους λόγους μικροπολιτικής. Οφείλει να επανορθώσει και, βεβαίως, να παύσει στο μέλλον τη διασπορά ψευδών ειδήσεων σε βάρος μου, είτε σε πολιτικό, είτε σε προσωπικό, είτε σε κοινωνικό επίπεδο. Διότι στο μέλλον θα αναγκαστώ (κάτι που δεν έχω επιλέξει έως σήμερα) να προσφύγω και να ασχοληθεί η ίδια η δικαιοσύνη. Η μεγαλοθυμία, από κάποιο σημείο και μετά, πιστεύω ότι έχει και όρια! Συμφωνούμε σε αυτό όλοι νομίζω! Καλό Σ.Κ., φίλοι μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages